Inlägg från: BeccaGrodan |Visa alla inlägg
  • BeccaGrodan

Sollentunamammor!!

noodle: ja oki för jag tyckte du sa i tråden att du bodde mittemot hersby bistro o det kom jag att tänka på när jag åkte förbi där igår o det huset jag kommer ihåg att jag la på minnet va brunt med blåa knutar :) hehe..

nä inte riktigt..

AiramE: mm det är nog så i många fall :)

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • BeccaGrodan

noodle: ja oki.. haha jag tyckte det va rätt komiskt att jag ens kom att tänka på det när jag åkte där :) själv är jag uppvuxen i edsviken inte så långt därifårn...

• BeccaGrodan

Noodle: jo det finns rätt fina hus där.. bodde där tills jag va 17..., har oxo städat ett gäng hus där :) haha..

Issa98: aha jo jag gick i helenelundsskolan 1-9an.. vilket år är du född?

• BeccaGrodan

issa98: missade att svara på vart i edsviken jag är uppväxt.. fast vet inte hur man förklarar det.. borevägen bodde jag på om du vet vart det ligger, tvärgata till Alvägen som ju är rätt lång...

• BeccaGrodan

issa: oki jag är född -78 så då är du ju 3 år äldre än mig.. du kanske gick i min fadderklass? ;) haha.. ... den enda jag vet namnet på som nog är född 75 o gick i helenlund är Tomas Stors (han gick nog i min sk fadderklass), hans mamma o min mamma är nämligen gammla klasspolare o umgås fortfarande annars har jag ingen koll...

• BeccaGrodan

issa98: jaha oki haha hmm jag kan nog ha ett svagt minne av vem du är då, jag har en konstig tendens att lägga folk på minnet fast jag typ aldrig pratat eller känner dem o jag vet att i min fadderklass gick en som hette Patricia o typ alla i min klass tyckte det va så fint namn o ville heta så jag tror tom att jag kommer ihåg att min fadder hette Malin

själv är jag inte så lätt att spåra då jag bytt både för och efternamn sen dess

nu måste jag krypa ner i sängen sova!

vi höres!

• BeccaGrodan

Issa: haha det är itne för att vara hemlig men jag tog mitt andra namn, Rebecca, typ hösten -99 (innan hette jag Anna) och sen gifte jag mig för typ 1½ år sedan, innan hette jag Lundberg, så Anna Lundberg blev Rebecca Erngren... inte hemligt men svårt för folk från förr att veta vem jag är, inte med flit :)

god natt!

• BeccaGrodan

AiramE: haha ja vart annars när maken inte är hemma, eller ja jag hänger nog här rätt mycket även när han är hemma iofs

• BeccaGrodan

utanför östersund... personlig assistent på en brukares landställe...

hmm sitter här o funderar på en portion glass, kolasås o maränger men borde verkligen inte

• BeccaGrodan

ja alla måste ju göra som de själva känner vad gäller när barnen får eget rum, är ju så mycket som spelar in där, både vi o Alvin sover mycket bättre när han har eget rum nu så det är skönt att det funkar så bra...

AiramE: ja mycket mumsig, har tagit fram glassen så den ska mjukna till sig lite.. haha jag har verkligen ingen självdiciplin jag inte

Svar på tråden Sollentunamammor!!