• Mistoffelees

*Vill få tag på extra långa linnen och toppar,

Vill få tag på extra långa linnen och toppar, hatar när det blir en glipa mellan byxan och tröjan så att magen syns. Vill ha linnen och toppar som går att dra ner en bit över rumpan.

Vet ni några bra affärer i Göteborg som säljer detta till humana priser.

Kolla in länken nedan, typ så här långa:

www.halens.se/ProductPage.aspx&pid=007165

www.halens.se/ProductPage.aspx&pid=007162

• Svar på tråden *Vill få tag på extra långa linnen och toppar,
  • Annemone

Pröva med Gina Tricot...

• lalala

HM har sådanna linnen! Urbra! kan verkligen rekomenderas!

• turia

tyvärr så har kläderna börjat krypa upp igen..

• Lusan

Gina Tricot har ju en del linnen men kolla oxå på Bik Bok där köpte jag ett par linnen och en top som är lite längre samt att de är töjbara så magen får plats när den växer

• Jennelii

Jag köpte 3 st underbara på Ica maxi (!!) i somras men dom finns inte längre =/ Jag vill oxå ha lite längre tröjor/linnen nu när inte magen riktigt är som den ska...

• Mistoffelees

Tack, får ta mig en tur till H&M. Bik Bok och gina tricot och titta vad de har.

• Yrvädret

ett tips...!!
    hittar ni inte långa linnen så kan man klippa an banden o lixom hasa ned den så att det ser ut som ett långt linne... och att den börjar under brösten...fattar ni vad jag menar... sen kan man ha vilken tröja somhelst över....

• Linda1976

Gina tricots längre linnen denna säsongen är mycket mer urringade än förra säsongen, tyvärr... Inte alls lika snygga utan med rynka mellan brösten istället för rund "normal" ringning....

• Morbid Mistress

Linnen vet jag inte men annars gillar jag t-shrts från herravdelningen.

• Tineling

Köpte ett par linnen från Halens se länken: www.halens.se/ProductPage.aspx&pid=007165

de är jättesköna och långa. En svart linne medföljer på köpet. De kan jag rekomendera!

Svar på tråden *Vill få tag på extra långa linnen och toppar,