Återställare ... ?!!
Ja de tar jag mig en nu ... har inga alkoholproblem men de är de enda som hjäler mot min bakfylla ...
Vad tycker du om att ta en öl dagen efter?
Ja de tar jag mig en nu ... har inga alkoholproblem men de är de enda som hjäler mot min bakfylla ...
Vad tycker du om att ta en öl dagen efter?
jag skulle inte kunna göra det. Sover bort min bakfylla.
Men har vänner som gör det och det funkar för dom.
Mega-disgusting! Skulle aldrig falla mig in, det är det jag är minst sugen på! Inte ens om det gällde livet skulle jag kunna ta en återställare...
Alkisvarning är det.
Måste man ta alkohol dagen efter så tyder det på problem med alkoholen.
Googla och läs så får du själv se vad det gör mot kroppen och varför det inte hjälper.
Jag kan tycka att det hjälper när man är superbakis..och Nej jag är inte alkoholist,vill bara få bort baksmällan.Men då är det 1 öl eller vad man nu dricker som gäller, inte fler,då blir man ju full igen.
Jag tycker att sprit är det SISTA jag vill se dagen efter!! Alvedon, vatten o sömn i mängder. Har jag tur får jag i mig lite mat framåt kvällen...Usch inget jag saknar
Anonym (Öl-lover) skrev 2007-07-08 12:05:41 följande:
TS: Ja det räcker med en, då försvinner iaf min huvudvärk och yrsel,sen kan jag ta en prommenad och nyktra till på och bli som folk igen,men som sagt det skall vara en, tror öht inte en alkis hade nöjt sig med bara en utan det hade blivit fler tills han var full igen.
Anonym (bakis) skrev 2007-07-08 12:03:28 följande: