• Pankaka

Efter 2,5 års försök, ääääääääntligen +!!!!!

Det här är helt otroligt, efter mer än 2,5 års försök har vi äntligen plussat alldeles på egen hand!! Jag är så rädd att det bara är en dröm och att jag snart ska vakna, är så lycklig så lycklig! Hade gett upp hoppet efter misslyckade inseminationer och väntade nu bara på IVF. Att det faktiskt är vår tur nu känns helt ofattbart!
    Så alla tappra, kämpande tjejer, ge inte upp!!! Plötsligt en dag....

Många kramar till er alla!

• Svar på tråden Efter 2,5 års försök, ääääääääntligen +!!!!!
  • ToZa

Åh vad glad jag blir för din skull :) STORT GRATTIS =)
    Vi startade bebisverkstan för 1år sen och jag börjar bli desperat redan nu!!

Lycka till

On va au Kenya cet été :)
  • Lady Bling

Stort grattis! Vi fick vänta ca 1 ½ år och genomgå undersökningar och behandlingar innan vi lyckades, vet hur glad man blir när man äntligen får sitt +!!! Nu får ni fira!

• sessan82

Grattis! Härligt att höra en solskenshistoria nu när vädret är så tråkigt!

• Pankaka

Tack snälla rara ni, era lyckönskningar värmer!!

• Hope71

Grattis! Vi försökte i fem år (i stort sett varje ÄL) och nu har jag blivit gravid med insemination! It's simply a miracle. Ibland måste det bara gå LÅNG tid. Är så glad för vår skull!

• Kwela
    Stort grattis och tack för hoppet!!!
    Skolsköterskan på högstadiet hade fel ...
  • Husmusen8

Grattis, härligt med solkenshistorier, vi är många som behöver dom

• nudelbumsan

Åh grattis vännen.. Kan tänka mej din lycka..

• NiWa
    GRATTIS!
    För oss tog det 4,5 år, och lite Pergotime innan jag blev gravid spontant (alltså utan beh). Så håll modet uppe alla ni tappra som kämpar!
    BF i början av januari. *lycka*
  • Pankaka

Tack alla lyckönskningar! Ni är verkligen rara tjejer!

• MissMy

Stort Grattis!!!och tack för att ni som plussat håller hoppet uppe för oss andra!!!

Svar på tråden Efter 2,5 års försök, ääääääääntligen +!!!!!