• AoN

brio happy??

Hur nöjda är ni som köpt Brio Happy till era barn? Läste att den fick underkänt i ett test, men undrar ändå.. Är den så dålig att den helt enkelt inte är värd pengarna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-10 20:49:09:
    Efter att ha läst en massa om vagnen är det fortfarande en sak som jag inte kan få klart för mig.. Finns det en liggvagn och en sittvagn eller är det bara EN vagn med båda kombinerat?

• Svar på tråden brio happy??
  • devega

vi har precis fått hem vår brio happy, men har ännu inte nån bebis att provköra den med. :)

jag har dock kollat in trådar här på familjeliv så du kan ju söka på inlägg. 
  • hoppsan87

Hm.. Har köpt (fått) en sådan av min svärmor - hon jobbar på BRIO, och det var den vagn hon mest rekomenderade.. Speciellt med lättviktschassit (2 kg lättare än det "vanliga") som kommer i augusti.
    Hoppas verkligen att den ska funka..

• selma1980

Undrar oxå mkt om denna vagn, har funderat på att skaffa en sådan, sen sa någon att ligg delen är så liten.. Varför fick den underkänt???

• devega

testet finns på vi föräldrars hemsida och på brios hemsida finns svar på testet. 

• selma1980

ok får läsa om det där då, men som sagt ni med erfarenhet om vagnen svara gärna!!!

• Stargirl

Var det inte en HAPPY där handtaget gick av?? Eller var det bromsen som ej fungerade?

♥ L-01 ♥ S-03 ♥ M-07 ♥
  • AoN

Vart finns Brios svar på testet? Var inne på hemsidan men hittade bara svar på något test om bilbarnstolar.. Kan någon lägga ut en länk till svaret här?

Jo, handtaget klarade inte kyla, och bromsarna fungerade inte under "normala förhållanden" (vad nu det är?)

• selma1980

Någon mer som vet om vagnen???

• Stargirl
    AoN skrev 2007-07-08 19:00:53 följande:
    Vart finns Brios svar på testet? Var inne på hemsidan men hittade bara svar på något test om bilbarnstolar.. Kan någon lägga ut en länk till svaret här?Jo, handtaget klarade inte kyla, och bromsarna fungerade inte under "normala förhållanden" (vad nu det är?)
    Ahaaa.....
    ♥ L-01 ♥ S-03 ♥ M-07 ♥
  • devega

jag hittar inte svaret på brios hemsida nu heller, kanske har de tagit bort det. men det var inte bromsen som gick sönder, utan bromspinnen som varnar för att bromsen kan ha blivit överbelastad. men som sagt sök, inlägg på brio happy så kommer du/ni hitta ett flertal trådar där ägare till vagnen skriver vad de tycker.

Svar på tråden brio happy??