• Miiiaaa

Inreda barnrum

Ni gravida där ute!

Har ni inrett ett barnrum?
    Detta är alltså min första graviditet, vi bor i en trea, än så länge är det "lilla rummet" datarum. Men jag är så sugen på att börja försöka inreda det lite mer åt barnhållet.
    Vi har redan köpt en laptop, så gamla datorn står bara där inne och ruttnar (trasig).

Inredde ni barnrum innan barnet var fött? Bebisen kommer ju ändå att sova hos oss i spjälsäng, men det kanske kan vara skönt att ha ett rum för alla saker som hör till. Jag vill inte att lägenheten ska bli leksaksförråd!

• Svar på tråden Inreda barnrum
  • Miiiaaa

Ja, jag borde kanske börja fundera. Väggarna är ljusgrå, så de får nog vara kvar, dessutom tapetserade vi det rummet i november förra året. Funderar dock på att köpa barngardiner.

Har även en jättestor hylla i det rummet. Ikeas "EXPIDIT" den största av dem! Funderar på att behålla den och bara köpa lite lådor och sånt med barnmotiv. Kan vara bra att ha saker i, då den slukar hur mkt som helst!

• Miiiaaa

Vad ska ni ha för tapeter?

Jga har väl nån tanke på att sätta upp såna där bilder på väggen? Vad heter de? Hjärnsläpp!!!

• Miiiaaa

Kul att se/höra hur ni gjort...

Måste nog börja. Sambon lovade att baxa undan den trasiga datorn i helgen iaf, alltid nåt!

Svar på tråden Inreda barnrum