• Dino78

Har ni rullgardin?

Ja, har ni rullgardin i ert sovrum?

DIF i själ och hjärta
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni rullgardin?
  • Dino78

Vi har det inte men jag vill ha, men fick en chock när jag insåg att det skulle kosta flera tusen! Det har jag INTE råd med. Funderar köpa ett svart lakan som jag kan hänga upp framför fönstret för att få det mörkt.
    persiennen vi har är trasig och det kostar ju tusentals kronor det med att fixa ny.

DIF i själ och hjärta
  • Mickis74

Nej, men i ungarnas rum

• Runguska

Nej, men vi ska sätta upp en så snart vi hittar fästen som passar. Vi har alltså köpt en som ska vara i sovrummet, men kan inte använda de fästen som medföljde.

• mamma 03 05

Japp det har vi. Både i vårat sovrum och tjejernas.

• 02 05

På ikea finns det mörkläggnings gardin för 300-400 kr.

Dino78 skrev 2007-07-10 12:52:53 följande:
    Vi har det inte men jag vill ha, men fick en chock när jag insåg att det skulle kosta flera tusen! Det har jag INTE råd med. Funderar köpa ett svart lakan som jag kan hänga upp framför fönstret för att få det mörkt.persiennen vi har är trasig och det kostar ju tusentals kronor det med att fixa ny.
  • Fluffguf
    Dino78 skrev 2007-07-10 12:52:53 följande:
    Vi har det inte men jag vill ha, men fick en chock när jag insåg att det skulle kosta flera tusen! Det har jag INTE råd med. Funderar köpa ett svart lakan som jag kan hänga upp framför fönstret för att få det mörkt.persiennen vi har är trasig och det kostar ju tusentals kronor det med att fixa ny.
    Va? Tusentals kronor?! I min första lägenhet köpte jag rullgardin på IKEA, och de kostade verkligen inte så mycket!
    FUM är det nya BIM! Kolla in www.familjeliv.se/Forum-1-5/m22043160.html!
  • Lillan7704

Japp. Vi har mörkläggningsrullgardiner i vårat sovrum, i Emilias rum och i gästrummet.
    Vi köpte dom på Jysk och gav nog 299:-/st om jag inte minns fel.
    Jättesnygga med mönster. Lite roligare och mer dekorativt än dom som bara är enfärgade.

Svar på tråden Har ni rullgardin?