Någon som köper färgade linser på nätet?
Jag har bara köpt vanliga linser på nätet. Men är lite sugen på att test någon färg nu. Men jag tycker att det är så svårt att se om dom är snygga eller ej. Så har ni några bra förslag?
Jag har bara köpt vanliga linser på nätet. Men är lite sugen på att test någon färg nu. Men jag tycker att det är så svårt att se om dom är snygga eller ej. Så har ni några bra förslag?
Hej! funderar på att inhandla "vanliga linser" kan du ge råd vilken firma som är bra. Ursäkta att jag inte svarade på din fråga utan frågde dig istället...
Jag brukar beställa från lensway. Men det finns billigare. Men tycker att dom är bra. Jag använder biomedics55. Det är som synsams egna märke ungenfär! Tycker att det fungerar kanon. Men jag kommer aldrig ihåg att beställa i tid. o därför är lensway bra för att man får ofra hem linserna inom 2 dagar!
Jag handlar alltid linser från nätet, både "vanliga" och färgade. De sista gånger jag har handlat har jag handlat från www.yourlenses.se. Dom har bra priser och har en enkel hemsida att beställa ifrån.
Om du vill se hur färgerna ser ut med olika linser så är www.fargadelinser.se en bra sida att kolla på för dom har också alla linsmärken.
Jag har köpt färgade innan hos optikern. o dom var bruna o trivdes bra i det!! Men tycker att det är lite svårt här på nätet för att många linser verkar vara så melerade o konstiga??
Hur vet ni vilken storlek ni ska ha? (säkert dum fråga). Jag köpte tidigare färgade linser hos synsam och gjorde då synundersökningen där. Gör ni en undersökning innan eller?
KJG - Det var så jag började också, finns bruna på siten jag tipsade om. Jag gillar bäst de som inte har hål för pupillen och som inte är spräckliga eftersom det ser mest naturligt ut, (biocolor 55) de finns i lite olika bruna nyanser "Apricot", "Mandarin" och "Brown". Själv gillar jag bäst den som heter Mandarin som är ljusbrun.
Girlfriend in a coma - Jag gör synundersökning regelbundet hos optiker.