Vill inte föda!!! panik
Du har säkert fått massor av supertips redan... Men kände mig bara tvungen att slänga in en liten kram. Kände så väl igen mig i delar av vad du skrev.... Jag var hysteriskt för detta med förlossning och fick en KLARA-bm (samma sak som Aurora) redan innan jag var gravid...för att ens våga bli gravid.
Fick en sådan kanonbra bm som man önskar alla. Vi träffades var tredje vecka under hela graviditeten. Jag grät mig igenom så många nätter och funderade på hur jag skulle kunna ta mig ur det hela. Skrev testamente och förbereddde mig på att jag antagligen skulle dö. Men som sagt KLARA-bm (Karin i HBG) blev min räddning och mitt stora stöd. Efter 6 månader avbokade vi det planerade snittet. Hur förlossningen gick? JAg var så förberedd att den gick KANONBRA, mitt livs häftigaste upplevelse!!! 4½ timme, ingen smärtlindring och WOW, så häftigt!!!
Ett litet tips på vägen... lägg 1600 kr på Annas profylax... gav i alla fall mig massor.
Ett litet tips på vägen... lägg 1600 kr på Annas profylax... gav i alla fall mig massor.