Inlägg från: Lill Gumman |Visa alla inlägg
  • Lill Gumman

*Välkommen hit! :-D

VI SKA FLYTTA!!!!!
    I helgen skrev vi på papprena på en lägenhet i Kramfors Ångermanland!!!! Jag ska få flytta hem!!!!!!!!

Det känns SÅ skönt!! Jag e SÅ lycklig!!!!

I påskhelgen åker flyttlasset 45 mil upp!!!!!

• Lill Gumman

Tack Så jätte mycke!!!
    Jag e så lycklig som ja va när ja fick veta att jag var gravid.
    Ska bli Så skönt att få komma hem till mamma å alla vänner!!!!!!
    Men internet ska jag ha så ja kan fortsätta att gå in hit. Kan behöva er, har bf 4 juni så det e ett tag kvar.
    Kramiz

• Lill Gumman

Jag undrar över en sak.
    Igår hade ja ont i naveln, som en ring runt den och i själva naveln åsså. Varför har ja det. Har märkt att den vänder på sig, hade ett "hål" förut och nu blir hålet mindre och mindre.... men vad e det som gör ont och varför???
    lite smått orolig över det.

Kunde inte smeka lätt med handen över den utan att det gjorde ont... hmmmm.........
    Är i v28.

(skiver på flere ställen)

• Lill Gumman

meh: kanske ska göra det ikväll. Vet inte omdet är livmodern men det känns bara runt naveln...... konstigt.

Ingen annan som kännt sig öm eller så där????

• Lill Gumman

Lill Linda: JA, som ett blåmärke!!! Så det kunde ha varit nån annan stanns på magen ja kännt så.... trodde det hade med naveln att göra...(generad)

• Lill Gumman

Lill linda: min sitter från mitten och lite under naveln. Skumt tycker jag....

• Lill Gumman

En fråga, hur tidigt kan förvärkarna börja????
    Känner som mensvärk men lite ondare, låg på sägen å räknade... 6-7 min mellan dom..... Men dom kommer inte lika ofta nu...
    Lite orolig.
    Började v36 idag

• Lill Gumman

Ursul:
    Så de kan hålla på så här..... *snyft*
    När vet man när de e på g då?

• Lill Gumman

Ursul: trevlig......*ler*
    Blir bara lite orolig när pappan e 45 mil bort. Vill ha nån som håller min hand.

Nån som kan säga hur man ska veta när de e på G???

• Lill Gumman

Triump: Ok, så de e bara att ring så kanske dom kan hjälpa mig å ge mig svar. Få se hur natten å morgondagen blir.

• Lill Gumman

Ursul: Ok, för när ja gick lite i tvrummet så kändes de bättre. Men ja får se hur natten blir.

• Lill Gumman

Ursul: Då ska ja ta en sån när ja ska lägga mig om dom inte har slutat.

Ska lägga mig i sängen å vila.
    Tack för hjälpen!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D