Inlägg från: Signatur |Visa alla inlägg
  • Signatur

*Välkommen hit! :-D

Någon mer än jag som har en baby som buffar så mycket i magen att det är svårt att sova på nätterna? Verkar vara en riktig nattuggla därinne.

Så undrar jag om någon har sammandragningar och om de gör ont. Hittills har mina inte gjort ont, men nu kan det av och till vara värre än värsta mensvärken. *hua*

• Signatur

Grattis Ickelpicka!
    Välkommen hmp80: Jupp, det blir svart
    lilaki: Skönt att du mär bättre.

• Signatur

Nessie72: Hoppas det läker ihop igen (hört att det kan göra det).
    Lill Gumman: Kul att ni ska flytta, du verkar lyckligt över det.

Jag har redan anmält och fått beviljat min föräldraledighet. Tänkte gå på föräldraledighet den första maj redan (orkar inte krångla med sjukskrivning mer och tror jag behöver vila efter persen att vara gravid).

Å så har min kusin fått barn. En liten tjej. Så nu är man avis igen....

• Signatur

Angående föräldraledighet har jag ansökt till den 1 januari 2006. Sedan är min man hemma 6 månader, efter det jag i ytterligare 3 månader och sedan maken 3 månader till.
    Så vi kommer att dela upp det lite.

• Signatur

A lie: Tycker nog carbon är snyggast av de tre föreslagna. Men platinan fungerar också.

• Signatur

Bläää, nu har jag bytt illamåendetabletter. Och mår *urk*. Känner mig som en zoombie. Jag som har mått relativt bra. Känner mig lite nere.

Välkomna alla nya!

• Signatur

Har bytt tabletter för att de jag använt inte får användas under sista trimestern. Känner mig som en zombie!

Jag hoppas faktiskt att våren kommer sent i år. Ju kortare tid jag slipper vara allergisk under graviditeten desto bättre!

• Signatur

Hurra! Går in i sista trimestern idag. Hoppas tiden går fort nu!

• Signatur

Lill Linda: Försök ignorera karln!

Liten: Vad skönt att allt ser bra ut.

Grattis till alla er som passerat 100-dagarsstrecket!

• Signatur

Nu försvinner jag för en vecka igen. Ha det så gott och sköt om er tjejer!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D