• vonkis

*Välkommen hit! :-D

hej tjejer!!
    bra att nån tog tag i saken och börja på en ny tråd
    ja mina horoner rör sig som en bergodalbana här, har börja få illa mående attacker, kanske är sockernivån som sjunker snabbare nu än tidigare. Viktigt att fylla på förådet oftare*s*

min bebis har börjat bli lite slö tycker jag rör sig inte alls lika mycket på dagarna längre och kan verkligen ha långa sovperioder så man undrar vad han håller på med där inne....är det vanigt att det är så för han brukar ju buffa runt som en tok på dagarna..lite nojjig!

• vonkis

jamen lite 70-tals musik sitter ju aldrig fel på dansgolvet och 80-tals hits om han fyller 30 för då lär dom ju få flashbacks hela kvällen trettitaggarna*s*

• vonkis

en med ishiasvärk här med!
    men ska verkligen prova det där med tennisbollen, tror verligen man behöver lite rumpmassage och tretcha rumpmuskeln, lårmuskeln och vaden är nog inte helt fel.....min verk börjar i nedre delen av ryggen typ vid rumpan och sen strålar det ner i låret och nästan ända ner till vaden
    kunde inte somna igår för att det gjorde så ont så jag måste komma på en lösning snart!
    promenader går bra men på kvällarna eller när jag vilar så gär det förbaskat on.

japp det är krampernas afton*s*
    men det ska väll kännas att vara gravid!

• vonkis

god morgon!

jag når inte ner till nedredelen av mina ben så jag behöver också gå och vaxa av mig lite*S* Kanske dags at beställa tid innan man inte kan se skillnad på mig och sambon

min bebbe har blivit alldeles för lugn!!! varför har den slutat hålla på som förut är ju bara i v.25 så det borde ju finnas massa plats kvar att röra sig på tycker alt han får visa lite mera livstecken per dag! mamsen blir ju helt till sig av oro!

ska verkligen komma igång med vattengympa pga ishias och har ju hört att det är bra för foglossning också av er här inne! men hittar ju inga bikinibyzor som passar.....och jag käner mig jätte konstig i stor baddräkt.
    tips var man kan hitta bikinisar för valrossar??

• vonkis

nämen!! vad trist!
    varför läcker man fostervatten??
    hur märker man det? hoppas du mår bra iallfall coh att bebben mår bra!
    såg hjärtljud bra ut och så då?

• vonkis

nessie! skönt att allt såg bra ut annrs och det löser sig väll med fostervattnet?!
    du har ju sp mycket så det både finns och blir över eller hur?!

grattis lill gumman till flytten!!

• vonkis

A lie...jag gillar den sista bäst
    kul att köpa vagn snart, vi ska beställa en den här veckan om vi kommer iväg*jippi*

• vonkis

njaaa!!! det kanske var önsketänkande*s*
    jo vi ska faktisgt åka och storhandla idag på hans begäran*wow*
    så det kanske blir ett babyland besök på vägen..hoppas!!!!

det blir en brio nova med lift
    om vi inte ändrar oss i sista sekunden....

min gubbe är 29 och spelar tv-spel
    finns det fler med mitt problem*asg*!!!!

• vonkis

jo tack har verkligen märkt det!*s*

han har ju betett sig som en riktig genleman sen han köpte det så här smöras det på..HAHA!
    dom vet hur dom ska göra för att få det dom vill
    kanske var ett riktigt praktköp det där playstationet!

• vonkis

jag var lite ironisk när jag sa att det var ett problem
    köpte ett spel till honom för några dagar sen*hehe*

kul att se en människa så lycklig....för ett spel*s*

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D