• ucka

*Välkommen hit! :-D

Synd att du inte kan göra vattengympa för det är verkligen jätte skönt! Har för mig att det kan sluta läcka vattendvs att det kan laga sig igen. Hoppas det för din skull. Här får man gå på speciell grav.vattengympa från v30. det gick jag på förra gången och det var gudomligt. Det var alltid ngn som var tjockare än jag (alltid trevligt), man blev så lätt i vattnet dessutom så var det skönt att ta hand om sig själv en stund...

Igår hade jag en riktig svacka i jobbmotivationen. i dag är det bättre men jag antar att det kommer tillbaka. Bara fyra(tre och en halv) veckor kvar till Påsk så jag hoppas jag överlever tills dess.

• ucka

Har i dag fått grymt ont i ena bröstet. Det är väl ngn tillväxtperiod, eller ngt...
    Sprang i dag runt en snabbis på stan för att hitta bra brallor men inget som föll i smaken. Just nu så har jag bara ett par bra och ett par skapliga det känns fattigt! Jag får nog engagera mig lite mer i helgen...

Mowglie -Jag är med i din magklubb (-klump) Nu är den dock så stor att jag inte orkar bry mig längre. Ska nog försöka få till ett kort snart, kan väl inte gömma mig hela tiden...

Angående jobb så är ju min plan att jobba hela tiden ut. Har BF 15juni och avslutningen är den 10. Just nu känns det lite väl positivt men vi för väll se...

• ucka

Ville bara säga att det där med spjälsäng... Vi hade en klädd tvättkorg innan Emma blev så stor så hon satte sig upp. Sen fick hon sova i en hemmabyggd låg säng med låg kant. Jag tycker det inte känns bra att ha sitt barn "bakom galler". tyvärr så finns det inga alternativ om man inte bygger själv... Numer har vi satt ett par korta ben på sängen så att den kommer upp lite från golvet.

Har idag fått en kasse mammabyxor från en arbetskamrat. känns skönt, det är inte så kul att bara ha ett par byxor man kan ha...

Vi pratar oftast om "lillebror" men jag tror att jag blir lika förvånad vad det än är när den kommer ut. Det är bra spännande!

• ucka

Glass... hmmm... I skolan serveras i dag "Biff Sourceam, potatis, sås och sallad" Ja det kan ju vara gott det också.

• ucka

Lill linda: Lycka till! Tänk på att det snart är över, vilket kräk! Lås in dig i sovrummet och glöm att han finns! Det är ju tyvärr inte mycket att göra åt...

• ucka

Hmm... lite orolig skulle jag nog bli... Hoppas det går bra!

• ucka

Nej nu måste jag jobba, Jag blir galen, jag vill ju hem ngn gång oxå...fastnar bara här...

• ucka

Det fick följa med hem istället. ha det bra så länge...

• ucka

Med i 100 dagars klubben.... äntligen!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D