*Välkommen hit! :-D
Hurra jag hittade den nya tråden!!!
Tack Lill Linda för den träffande beskrivningen av foglossning...
Vet inte vad som hänt de senaste dagarna - men jag har väldigt svårt att bara gå till tunnelbanan...När jag sitter ner för länge kommer jag inte upp och på nätterna när jag ska vända mig i sängen eller gå på toa får jag ta sats för man kan typ inte röra sig. Känns som nån kickat en med stålhättor mellan benen. Plocka upp saker är out of question... Och hamnar jag på golvet så tar jag mig inte upp... Fråga mig inte vad jag ska ner på golvet och göra...sån är jag, men jag är vanligtvis en så aktiv person så jag tuffar på liksom...
En fråga då... Är de BM man ska prata med ang. dessa besvär? Ska dit i morgon på besök.
Vilken är den bästa motionen? Är det bra att simma eller....Har hört cykla är bra???
Känner mig ganska värdelös just nu på jobbet och jag vill ha Juni NU*tjurar*
Jag har gått upp 14 kg sen jag jag testade plus... 9 sen inskrivningen...
Men de är väldigt jämnt fördelade dessa kilon.... Tränar ju ganska mycket så... Jag ser det som en utmaning att gå ner dem efter födseln...Innan plusset hade jag gått ner 14 kg ...så jag vet hur jag ska göra =)
Måste krama alla hormonflickor.... Här är en till...men på mig slår monstret bara till på fredagar...I fredags sa det pang när sambon skulle ut och dricka lite öl med kompisarna...Preci när han skulle gå så börja denna varelse böla...Och vilken martyr man kan vara..
Men jag tvinga i väg han ändå! Grejen är att jag vill ju göra de där sakerna..Dricka några öl på fredagen...i ställer orkar man bara krascha i soffan till Så ska det låta- som jag annars aldrig kollar på!!!
*kramar ännu mer och påminner att det bara är HORMONER*