• meh

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hmp80

Lill linda - bra att du startade en ny tråd, var precis på väg att göra det själv om ingen annan gjort det

Grattis Ickelpicka.

Är det någon som kan svara på hur och var det känns, om man börjar få foglossningar? Har börjat känna mig "trött" i ryggen och har lite småvärk i svanken när jag går inne. Är jag ute och gå, så går det bättre och när jag sitter ner. Kan det vara början till något sådant??

• meh

Falsk ischias har jag redan haft och känner fortfarande av den ibland, framförallt när jag ska sova och vrider mig i sängen. Då kan det göra skitont (ursäkta språket). Det som hjälpte mot min ischias var att sitta med värmedyna, ngt som även bm rekommenderade.

Det jag känner nu är mer en trötthetskänsla i svanken och småvärk. Det känns bättre om jag går lite lätt böjd i ryggen, men inte om jag går rak. Funderar därför på om det kan vara början till foglossning , hoppas inte.
    Tur att man ska till BM på fredag, så man kan fråga henne.

Hoppas att ni har haft en bra helg allihopa.

• meh

Grattis Lill Gumman och välkommen tillbaka till "Norrland"

• meh

A lie - Jag gillar carbon bäst. Tycker det är snyggast med så neutralt som möjligt, vilket svart och grått är.

Vonkis - min man är 32 och spelar dataspel på kvällarna

Nu har vi beställt barnvagn, har sagt att vi ska ha den från den 10/6, men den kommer finnas att hämta några veckor tidigare. Det blev en Brio Duo och jag ska försöka lägga in en bild på den i galleriet, ifall någon vill titta

• meh

Glömde skriva angående föräldraledighet, jag har redan lämnat in ansökan till jobbet, för de ville ha den så fort som möjligt. Egentligen 6 månader innan, ska sluta jobba den sista maj och sedan ska vi försöka vara hemma i drygt 2 år.
    Om våra beräkningar är rätt, så kommer vi klara det, vilket känns jätteskönt.

• meh

Välkommen Lennil

Ingen vår här inte, vi har ca -22 grader och underbart solsken. Synd på temperaturen, som gör att det är lite för kallt att gå ut. Förhoppningsvis blir det lite varmare senare och då blir det promenad ute på Storsjön, på isvägarna

• meh

Själv läste jag i tidningen att våren är ca 1 månad senare i år, men förhoppningsvis stämmer inte det

• meh

Här har det hunnit skrivits en hel del. Har inte hunnit läsa ifatt mig ännu, vi har varit utan internet i nästan 2 dagar. Får nästan abstinensbesvär när man inte kan gå in på FL och läsa

Idag har vi varit på 3:e BM besöket och hjärtslagen låg på ungefär 155, sf-mått var 23. Tyvärr har jag fått för lågt blodvärde så jag måste börja äta järntabletter, men det är tydligen väldigt vanligt.
    Har även fått tid till föräldragrupp och ska börja den 28 april. Ska bli kul, hoppas bara att man hinner gå klart

Hoppas att alla har haft en bra vecka och att helgen också blir bra

• meh

Lill Linda- Du får helt ignorera honom, men det kan ju vara svårt. Hade det varit jag som fått de kommentarerna om hur jag såg ut, hade det nog hoppat ute både en och flera grodor ur munnen på mig. Något i stil med att han inte är så vacker själv eller så, men nu vet ju inte jag hur han ser ut, kan ju var en riktig 10-poängare.
    Bäst är väl att bara härda ut och så kan du alltid börja ha nedräkning tills då han åker hem (kan du ju alltid göra lite högt och spydigt ), sedan får du tänka på att han inte är fullvuxen ännu, så han vet inte hur man beter sig när man är på besök hos andra.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D