• Nova76

*Välkommen hit! :-D

Hej Tjejer! Kikar förbi! Hoppas att ni alla och era små knyten mår bra! Jag ska själv på "glykostest" nästa onsdag... ajajaj skraj!
    Ja, efter man skickat in papperna du fått tillbaka från lönekontoret till FK skickar FK ett beslut om SGI till dig! Själv blev jag mycket possitivt överraskad över mit SGI, då jag bara haft fast anställning utomlands och jobbat lite här och där i Sverige.

Visst är det underbart nu när våren är på väg till oss! Och snart är det juni och våra små kommer till oss... *längtar*

• Nova76

Hej alla Junimammor!!! Oj vad det ska bli mysigt att fira påsk i år! Hoppas att vädret håller i sig och till o med blir bättre Vill mysa i solen även om man får ha sin trånga vinterjacka på sig!

Ohhh, är vi redan höggravida?! Jag håller med Marstös, trodde inte att man va höggravid förrän ca. 3 veckor före förväntad födelse! Har fått tid till vårt näste UL. Oj vad jag längtar, men måste vänta en hel månad till. Det ska bli sååå kul att få se den lill* rackaren igen! usch, då är jag redan i v. 33 och juni närmar sig med stora steg... *spännande*

Så, en gång tid, hoppas ni alla får en riktigt glad påsk!!!!!!!!!!!!!!!

• Nova76

Hejhopp alla Mom´s & Dad´s!

Hoppas ni firat en bra påsk!

80 dagar kvar för min del... otroligt, redan gått 200. 80 dagar; tycker det gått jättesnabbt. Men samtidigt vill jag inte vänta längre på att få träffa min bebbe men tycker precis som Bonanza... vill såklart att den lill* ska vara färdigbakad innan h*n tittar ut.

Stackars Vonkis!!! Inte roligt med Influensa. Har själv varit otroligt förkyld nu i snart 3 veckor. Men sluppit influensan. Krya på dig tjejen!!!

Jag längtar verkligen efter de första verkarna, men samtidigt börjar det hela bli verkligt för mig. Ohhhh, jag ska verkligen föda snart... föda... smärta, ont ... ojojoj!

• Nova76

Jag tycker det är mysigt med nedräkningen. Men visst, många av oss kommer att gå över tiden! Men ut kommer de små liven alltid, förr eller senare

• Nova76

Jag slutade att jobba i mitten av februari och va jätteledsen däröver... vad skulle jag göra med all min tid! Men jag har stormtrivts med att gå hemma. Man har tid att planera, tänka ut vad man ska inhandla till den lill* etc etc... och surfa här på FL

• Nova76

Varför inte njuta av "ledigheten". Vi kommer ju att jobba tillräckligt länge ändå... troligtvis till 65 om inte längre. Nej tjejer, njut nu av er lediga tid

• Nova76

Hej!

Det har jag också märkt... det med musik. Lill*n i magen gillar verkligen musik eller så är det så som vonkis säger att h*n inte gillar den Det får man se när den tittar ut. Börjar h*n gråta när vi sätter på musik eller kanske sprattla loss!

• Nova76

Triump: Det låter jättemysigt! Tänk om min karl också hade varit så musikalisk *asg*

• Nova76

meh: Nej, inte än! Har oxå undrat när det ska börja...

• Nova76

Liten: Jag vet inte vad det beror på men hade oxå ett sådant "anfall" för någon vecka sedan. Jätte obehagligt. Men det har säkert med graviditeten att göra. Det händer ju så mycket med våra kroppar just nu. Men fråga din BM.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D