Inlägg från: menförhelvete |Visa alla inlägg
  • menförhelvete

*Välkommen hit! :-D

hej alla junimammor! Nu vill jag vara med i tråden! ( kom på det nu efter 440 sidor!!) Har läst lite i tråden tidigare och ni verkar ju ha jättekul här!

Ibland är ju fl nästan det enda man orkar med!! Detta verkar vara en tråd för likasinnade! =)

• menförhelvete

tack!! Verkar vara lätt att känna sej hemma här... ska bli kul att se vilka av oss som verkligen blir junimammor, kan lätt gå över till juli-mammor, åtminstone för mej som har bf först 25 juni!! Hellre 20 juni än 5 juli det är ju ett som är säkert, men välja får man ju inte precis...

Missisola jag tror jag hoppar över de föregående 400 sidorna.. *hehe*, gravidhjärnan är så slö.. Annars skulle jag ju NATURLIGTVIS uppdatera mej.. *fniss*

• menförhelvete

tack, Nova76! håller med om att man kan behöva lite "medkänsla" såhär sista veckorna.Bra att hitta det här på fl! Har inte ens tänkt på att vi är ju höggravida nu! Var hos bm igår och berättade om mina "småkrämpor", och hon sa "ja, du är ju höggravid nu"..

inatt har jag första gången sovit med en tjock bok under madrassen i fotändan av sängen, för att minska svullna fötter redan på morgonen!! Det hjälpte lite faktiskt, kan vara ett litet tips till alla! Hur man än gör blir väl fötterna mer svullna till kvällen, men nu på morgonen var dom helt ok faktiskt!

• menförhelvete

meh och triump : Tackar för välkomnandet!! =)

• menförhelvete

triump: Det kan inte vara min ankomst till tråden som gjort att svordomarna börjat hagla, tror du?? *haha* =)

• menförhelvete

oj va ni svär! det kan man inte göra när man får småbarn så passa på nu!!!

• menförhelvete

denhär tråden "vilar" nästan aldrig! Alltid nån här som skriver! kul!!

• menförhelvete

tack lill linda! Har läst på lite i tråden att du varit inne på sjukhuset, hoppas du mår bättre? Jag är beräknad 25 juni, så det är ett tag kvar... skulle ju inte ha nåt emot ifall bebisen kom lite tidigare förstås!!

• menförhelvete

hoppas det går bra för dej imorgon lill-linda! Att urinet vill som du.. !!

Triump: Kul med nån som har exakt samma bf! Får se vem av oss som hinner först! jag har inga känningar ännu heller, lite sammandragningar ibland men det kan man väl inte kalla känningar..

godnatt alla, det är väl nu man borde gå och lägga sej...

• menförhelvete

Godmorgon!!
    Nån mer än jag som drömmer en massa konstiga drömmar på nätterna?
    Sover gott i övrigt, men dessa drömmar är ju helt galna! Drömmer om kompisar, gamla kompisar från förr, gamla pojkvänner, ytliga bekanta osv...
    har nog snart drömt om varje människa jag träffat!!

LenaA : hoppas du får en jättemysig dag i skärgården!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D