Inlägg från: Mowglie |Visa alla inlägg
  • Mowglie

*Välkommen hit! :-D

Hej å Välkommen hmp80!
    undrar just om det är bara vi med bf i juni som har krämper! och vi tycks lida av samma sak! ja det är ju tur att vi håller ihop och kan stötta varran.
    Idag har jag bara varit vaken ca 3 timmar, är det normalt eller.... är det fler som är såååå trötta som jag?

• Mowglie

Missisola: ja det är väl det här de kallar för att vara gravid kan inte heller träna, kan ju knappt gå! men det är ju tur att fl finns vad skulle man annars förkasta tiden med

Idag ska jag göra ett försök att ta mig ner på stan och vaxa mina ben, men det känns inte kul att behöva gå ut idag det är uha hela -20* ute!!! visseligen vackert med all snö som kom i helgen men är tveksam till om det är så skönt ute. och jag som knapt kan stänga min jacka!

• Mowglie

Godmorgon! oj,oj,vad kallt idag, kommer inte att gå ut idag hela -25*, kan detta vara möjligt! det ända vårtecken jag har är väl att solen lyser så vackert idag och det ser otroligt häligt ut ute, men jag tänker inte gå ut iallafall!

• Mowglie

Hej tjejer nu har jag varit och kolla in era fina och välformade magar! Och blir så avis för själv har jag stir mage men den känns bara som en stor fläskklump inte alls så fina och runda och välformade som era och jag är ju oxå i v26, kan jag verkligen ha blivit sååå himmla fet att min mage inte kommer att se ut som en gravidmage?
    Jag har ingen bild på min mage på galleriet för det finns ju inget att visa, mer en en stor fettklump! Men jag hoppas att det kommer att ändras och då lovar jag det kommer en bild
    Nu är de inte lika kallt ute länger va en sväng ut och det va faktiskt riktigt skönt, men med dess foglossningar gör att man inte kan ta en länger promis direkt och det är så synd nu när det är skinande solsken och behaglig temperatur.

Välkomna alla nya!

Signatur: vad tråkigt att du börjat må illa igen, varför har du bytt illamåendetabletter? Hoppas att du snart ska må bättre, idag mår jag faktiskt väldigt bra.

Påtal om väder så hörde jag att nästa vecka skulle det bli +5-10* och solsken, är det våren tro som blygsamt vågar visa sig?!!!

• Mowglie

Oj vad besviken jag blev nu du kan inte mena en hel månad sen!!!!
    Ja,ja inte är jag förvånd för när det är väder så är det ju helt opålitligt men å andra sida så kanske vi får ha sommaren en månad länger då och det skulle ju inte vara helt fel nu när man ska ha bebbe och bara mingla runt på stan med barnvagn som alla andra gör

• Mowglie

Godmorgon tjejer!
    Har nu gjort "flick eller pojk test" och fick ficka på det ena och 73% chans flicka på det andra och själv tror jag på att det ska bli en tjej! Kul,är såå nyfiken undrar om det stämmer

Yttligare en kanonfin dag med sol och bara -14* idag önskade att jag kunde gå det skulle vara så härligt att få ta en promenad senare idag, men jag får väl nöja mig med att bara titta ut. Nej jag ska väl fortsätta att boa i badrummet och fixa lite mera plats åt "Mowglie"

• Mowglie

Vad tror du själv att det kommer att bli?

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D