• tildan

*Välkommen hit! :-D

Vi har också struntat i tvn ikväll, min sambo håller på att göra färdigt golvslipningen i det lilla rummet som äntligen snart är klart, tror han ska börja lacka nu
    Och jag, jag somnade i soffan. Min brorsdotter, 2,5 år, ringde och väckte mig runt nio. Hon hade äntligen hittat sin lilla plasthund som ser ut som våran riktiga hund.
    Hon frågade hur jag och magen mådde och talade om att hon tyckte att bebisen skulle heta Albin eller Josef om det blev en kille, men hon trodde det skulle bli en tjej för annars kunde den ju inte ha hennes gamla klänningar...
    Hon är sååå söt och man blir sååå glad när man pratar med henne....

• tildan

Godmorgon tjejer!
    Har haft en riktigt lång sovmorgon idag, hunden är borta och jag verkar vara helt slut...
    Har drömt hela natten, om gamla bekanta till mina föräldrar, gamla platser jag varit på, får som rymde ifrån sin hage och ett av fåren såg ut som ett troll... På nåt konstigt sätt hängde allt detta ihop, men jag vet absolut inte hur...
    Alie: Skönt att du ringt och fått svar på vad det kunde vara och visst skulle en kille kunna ha klänning, men jag tror inte jag skulle ta Elinas gamla bebisklänningar om jag fick en pojk, dom är väldigt rosa och jag vill ju inte att folk tittar ner i barnvagnen och frågar vad den söta flickan heter

• tildan

jag är på total snurrnivå...
    Får inte ordning på någonting och lyckas absolut inte ta tag i nåt av allt det som jag borde... Tur att jag slutat jobba...
    Lyckades dock dra på mig en p-bot idag när jag var till stan och det var mindre kul, känns som om dom 500kr hade kunnat gå till något annat

• tildan

Japp det känns som ruskigt mycket pengar, framförallt när den var skriven på tiden 15.18-15.29, jag var borta mellan ungefär kvart över till max fem över halv... men men det är väl gravidhjärnan som ställer till det...

• tildan

Det kan alltså vara ett blåmärke jag har... det har jag inte tänkt på. Har bara funderat på varför det gör så ruskigt ont upp emot revbenen på vänster sida.
    Tack Mowglie och meh, nu kan jag sluta fundera

• tildan

Hej hej!
    Riktigt tråkigt väder här med, regn och rusk, det enda som är bra med det är att våran hund är ordentligt väderanpassad. Regnar det vill han knappt gå upp så idag slipper vi de långa promenaderna...

ickelpika och missola: hur gjorde ni för att få ner eran betalning hos CSN? det skulle jag verkligen behöva...

• tildan

God morgon!
    Idag skiner solen och jag är betydligt piggare, kanske rent av kan få nåt gjort idag...
    Liten har oxå vaknat igen. Samma rörelser som förut men de känns på andra ställen, min teori är att h*n gjorde sista biten av fixeringen igår när h*n var så lugn och jag sååå trött. Vad tror ni?

• tildan

Missisola: Vad mysigt att träffa kompis med liten bebis. Passa på att mysa lite med den, enligt gamla myter ska sånt också kunna sätta igång oss som är nära.
    Själv tänkte jag försöka med det häromdagen men den bebisen bara sov...

• tildan

Nix, dom är lite tråkiga då tycker man när man hälsar på, men deras mammor brukar tycka att det är skönt... Jag har försökt få se Klara två gånger och båda gångerna har hon precis somnat när jag kommer, så jag antar att jag är världens bästa sömnmedel

• tildan

Hmm... här i härnösand lyser solen med sin frånvaro och jag har roat mig med att inse att jag inte får några pengar från fk den här månaden, drygt 4000 mindre i lön och har en bunt räkningar...
    Dessutom har jag städat ut en myrinvasion ur köket... det höll jag ju nästan på att glömma ju...

• tildan

håller med dig börnen, dom här elaka falska sakerna som bara luras är inte ett dugg kul...
    Jag har i drygt en vecka tänkt att jag går och vilar en stund så kanske det blir dax att åka sen, men lik för-annat vaknar man hemma nästa dag

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D