• ursul

*Välkommen hit! :-D

Hej, är Fd användare mon om ni kommer ihåg mig!
    jag har nya bilder på min mage i bildgalleriet
    Dessutom verkar jag inte ha någon sätesbebis denna gång!

• ursul

Jag har varit inne och tjuvläst denna tråden dock, hört om alla era krämpor och känt mig hyfsat pigg i jämförelse, dock får jag numer ont i fogarna då jag springer (inte så farligt) och de förvärkar jag hade i helgen fick mig att tro att om jag inte verkligen låg still så skulle jag hamna på förlossningen, hua hemska tanke, så nu tar jag det lite lugnare.

• ursul

Vad skönt för dig nova!
    Sömnbrist vet jag verkligen vad det är för dottern har väl inte velat sova på sådär 3 veckor, känner mig hålögd som den, vill att pyret stannar kvar i magen tills jag känner mig utvilad!

• ursul

Jo, om bara dottern vill sova också...Vi hade iof barnvakt ett dygn förra helgen men det känns som det behövs en veckas sömn! =)

• ursul

Hon blir 1,5 år i juni och genomgår just nu någon sorts kris, får lite hysteriska utbrott osv, tror det beror på pyret, får hoppas att det går bättre då pyret är född samt att hon är lite snällare än vad hon är emot sin docka!
    Ja ibland undrar man hur man ska räcka till till två barn, då man knappt orkar med ett nu!

• ursul

Jag med, ingen som har en biljett till övers?

• ursul

meh: Ja, det kanske man ska göra! Tack för tipset!

• ursul

Tack! Jag har också sovit gott i natt för den delen! (känner mig dock inte utvilad).

Just nu är magen minimal, ska kanske ta ett kort på den och lägga upp?

• ursul

Nu har jag fotat den, är dock inte lätt att ta kort på sig själv, så det syns inte så bra.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D