Vaniljparfym?
Jag är på jakt efter en parfym som luktar vanilj. Fräsch och lätt ska den vara, inte tung och sötslskig. Någon som har några tips?
Jag är på jakt efter en parfym som luktar vanilj. Fräsch och lätt ska den vara, inte tung och sötslskig. Någon som har några tips?
På kicks tror jag dom ska ha vaniljparfym.
Bodyshop tror jag har nagot sant....
Bodyshop vet jag hade vaniljoljeparfym förr. Luktade underbart. Fick mycket kommentarer om den förr när jag brukade ha den på mig. Folk skulle sniffa hela tiden.
Tack för tipset, kollade på nätet och Bodyshop har vaniljparfym!
Kenzo Amour
L'Artisan Vanilia
Anna Sui Sui Dreams
iPdF Vaniglia de Madagascar
Dior Dior Addict
Coty Emeraude
Guerlain Shalimar EDT
Serge Lutens Douce Amere
Ava Luxe Vamp
Guerlain Attrape-Coeur
Dunhill Desire For a Woman
Ava Luxe Milk
Spiritual Sky Vanilla
TBS Vaniljolja
Yves Rocher Vanille Bourbon
Chopard Casmir
Ava Luxe Royal Vanilla
il Profumo Vanille Bourbon
...kolla in ausliebezumduft.de för många härliga dofter!
Comptoir sud Pacifique, Vanille abricot.
Den finns på NK bland annat.
Jag har Body Shops vaniljparfym (finns ju som body spray, parfymolja, edt osv). Som någon skrev ovan får jag alltid en massa kommentarer över att jag luktar såååååå gott!
Ellah, har du parfymen eller edt`en?
yves vanilj tycker jag är jättegod. Lukten sitter i längre än bodyshops. Luktar jättegott
Jag har alla tre. :-P
Ellah, vilken är bäst då?
Parfymen är mest hållbar men samtidigt kan den vara för kvävande, till vardags använder jag body sprayen och den tycker jag räcker gott. Edt är annars ett bra mellanting.
jag använder den aromoljan från bodyshop, den håller i evigheter pga av att du ska bara ta en droppe annars så stinker du älskar den ca 150 kostar den lilla flaskan. sist gång hade jag den i över 5 år tror jag o den blir aldrig dålig heller! ska äver köpa jordgubb tror jag
britney spears fantasy - luktar gudomligt