Snabba bilder på kaklade badrum någon?!?
Vi ska till att kakla badrummet nu o de är lite brottom. Men har ingen aning om hur det ska se ut. Någon som har bilder eller ideer?
Är ett ganska litet rum med dusch, tvättfat o toa.
Vi ska till att kakla badrummet nu o de är lite brottom. Men har ingen aning om hur det ska se ut. Någon som har bilder eller ideer?
Är ett ganska litet rum med dusch, tvättfat o toa.
IngeN?
Jag har en liten bild på vår nya lilla toa..
vi har byggt ett litet badrum på ca 6 kvm med snedtak i men det rymmer ändå bubbelbadkar, dusch, toalett, handfat. Det är kaklat och med klinker på golvet. Finns i mitt galleri eller i bloggen.
Tack det var bra att få se, va fint ni gör. Jag har total ide torka. Vill jättegärna se mera bilder!
Välkommen att titta på mina bilder, vårt badrum är knappt 5 kvm
Jag har nån bild
Kolla in vårt nya badrum i mitt galleri!
Jag har nog bilder... ska kolla om jag kan lägga in fler...
I vårt gamla badrum har vi: vit mosaik/ fondvägg i lindblomsgrön glasmosaik och gråvit sjösten på golvet.
I nästa blir det: svart/ vitrutigt golv, vit glasmosaik och vita putsväggar.
Tack! Vad ni har det fint hemma!! Lite sugen på svartvita golv i badrummet nu.....hmm. Såå svårt. Först var jag inne på detr "vanliga" Tvåfärgade väggar med bord i mitten, men det verkar ju vara helt ute nu. Nu verkar det vara vitt som gäller. Eller?
Jag bryr mig inte så mycket om vad som är inne, de flesta har nog stora, avlånga, vita plattor på väggen och mörkgrå golv. Mosaik är ju ute , men jag tycker att det är fint ändå... Ett badrum ska helst stå sig några år, så om du har gillat bård länge ta en som passar till många stilar. Vitt är ju lätt att byta stil till bara att byta färg på handdukarna och andra "lösa" saker!
Jo, det är sant. Det kanske får bli något ljust.
Har ni något förslag till köket då på kakel. Har ek luckor o terracotta färg på golvet.
Det beror lite på vilken stil du vill ha !?
Lantligt- vitt, fasat kakel
Klassiskt- vitt handslaget
Coolt- Mönstrat marockanskt
Trendigt- Glasskiva med ornamenttapet bakom
Ek och terracotta drar ju åt orange/ gult... det skulle vara fräscht med vitt till, iallafall i basen.
Här finns det mycket fint kakel www.firedearth.com/Menu.asp
todiloooo..
åhh så skoj å kalka om.. jag har nog lite bilder i mitt galleri på våra badrum..
mmm, varit o hämtat lite kattaloger nu, så jag får väl roa mig med att kika i de i kväll. Allting är ju så brottom känns det som. Sambon o katterna kan ju bo här men jag o barnen får bo inneboende hos en vän tills det är klart med allt. Toaletten är väl kanske det mest viktiga. Sen kan vi nog bo här med.