Inlägg från: Pshevil |Visa alla inlägg
  • Pshevil

Svart i vardagsrum...

Vi kommer att ha tapeter med svart mönster på svart i vardagsrummet i vår nya lägenhet. Möblerna kommer nog också gå åt det mörka hållet: grå soffa, högblanksvart sideboard för tvn med valnötstopp, svart fåtölj, soffbord i valnöt... Hoppas att det inte blir för mörkt! Men vi har mycket fönster så det ska förhoppningsvis gå bra. Och sen får man väl liva upp det lite med ljusare färger.

• Pshevil
    mimmi006 skrev 2007-07-13 07:44:12 följande:
    Man pratar ju om att svart är det nya vita ! Så du kommer att kunna vraka i svarta möbler, det syns i och för sig redan på jättarna ikea och MIO. Jag tycker det är snyggt med svart som kontrast, men skulle inte vilja ha ett helt rum där basen är svart.
    Nu gör du mig nervös, tänk om det blir för mörkt Flört Vi har redan beställt tapeterna! Nej, det blir nog snyggt tror jag, hoppas jag!
  • Pshevil

Tapeten heter Midbec Imagine 43083, det är svart blomranksmönster på svart botten. Skitsnygg! Hittade den på Berndts, de har väldigt mycket bra tapeter där!

• Pshevil
    Jinna skrev 2007-07-13 19:48:20 följande:
    QuteCat: Vad snyggt ni hade det med det gröna och svarta ihop...skitsnyggt!!Pshevil: Har du något länk till tapeten så man får se ?
    Tyvärr har jag inte hittat den någonstans på nätet Ledsen
Svar på tråden Svart i vardagsrum...