1åring som älskar djur - present?
En kompis dotter fyller snart ett år och jag vill hitta en bra present. Hon älskar djur! Har ni några tips??
En kompis dotter fyller snart ett år och jag vill hitta en bra present. Hon älskar djur! Har ni några tips??
Ta med henne till ett zoo? Eller kanske barnridning?
Är det några speciella djur hon gillar?
Vi har en naturbruksskola här och hit får man (tror jag?) ta sina barn för att hälsa på och klappa på djuren.
En dag på en djurpark (om ni har nån i närheten)?
Djurbok, tex denna: www.adlibris.com/se/product.aspx
Kramdjur i form av favoritdjuret.
Silverkatten: Tack för boktipset!! Den boken såg fin ut, blir nog b.la en sådan.
Tjejens morföräldrar bor nära Borås djurpark så de kommer säkert vilja ta med henne dit hela familjen. Annars var det ett bra tips!
Såna gummidjur som finns i leksaksaffären är en stor hit. Min son är nu 4,5 och har alltid varit galen i djur. Han får alltid några då och då, och när han fyller. Han har en stor låda och älskar dem fortfarande...
Jag älskar också djur och önskade att alla leksaker som finns ute nu fanns när jag var liten. Då skulle jag ha önskat mig en sån där doktorslåda för veterinärer, en apa som lät när man tröck på den, en jättestor gris som man kunde klättra på. Leksaksaffärerna är fyllda av jättetuffa djursaker!!
Jag hoppas mina barn också kommer älska djur, dom kommer inte få några andra leksaker :) *skämt*