BF i mars 2008
Hej!
Jag har inte hittat någon tråd här under "Svårt att få barn" som är för oss som precis har börjat inse att vi faktiskt kanske är gravida. Om det redan finns en får ni gärna länka till den här under...
/Kram
Hej!
Jag har inte hittat någon tråd här under "Svårt att få barn" som är för oss som precis har börjat inse att vi faktiskt kanske är gravida. Om det redan finns en får ni gärna länka till den här under...
/Kram
Hej!!
Får man vara med här? Jag har oxå fått ett possitivtt test och har BF 31 mars. IVF är gjord på huddinge och ska som Lever på hoppet ringa dom i morgon och berätta. Är i dag 6+6.
Själv mår jag bra förutom att jag är lite tröttare än vanligt. Är fortfarande sjukskriven efter min överstimulering, men mår så mycket bättre nu.
Kul att tala med andra som har haft svårt att bli gravida, men att vi nu lyckats.
Lycka till i morgon Lisa08.
Själv ska jag oxå ringa mvc i morgon, se om de har plats för mig
Kram på er tjejer.
Fick en tid för vul på fredag, ska bli skönt att se att allt står rätt till än så länge.
Hur gick det för dig Lisa08 igår på ditt vul?
Jag var och körde vattengympa igår och det var skönt, somnade gott på kvällen sen.
Ska nog fortsätta med mina andra aktiviteter oxå. HAr ju provar på afrikansk dans och det var kul.
Hallå!
Kul att vi blivit några till!
Jo det var fantastiskt kul att se det lilla livet i magen. Det var redan 47 mm stort och fullt av liv. Tänk, vi ska bli föräldrar. Känns ju helt overkligt efter all väntan.
Verkar vanligare med överstimuleringar än vad de säger... när jag låg på HS var vi tre(!) stycken som var inlagda för det. Inte kul, men man behöver ju inte känna att man har för liten mage... snarare jobbigt att ha en v 20 mage i v 4.
Vattengympa tänkte jag också börja på, verkar bra för kroppen och fogarna. Funderar på Fellgood fram till v 20 och sedan aquamamas två-timmars pass. Har ni andra förslag?
Hur gick det på MVC LenaLeo?
När jag ringde hs i går så tyckte hon jag skulle vänta med att boka mvc tills jag varit där på fredag, varför vet jag inte. Så jag ringer på fredag när jag varit där.
Låg du inne oxå? Själv vart jag körd till ks med ambulans, när låg du inne? Jag vart inlagd den 23/6. Som du säger, inge kul med den magen. Alla trodde ju man snart skulle ploppa ut ![]()
Hej på er!
Lenaleo: Du menar väl den 23/7? Jag låg på HS den 23/6-29/6 tror jag det var. Blev du tappad också? Ambulans låter ju inte så kul, jag hade tur och hade inte speciellt ont den här gången (det är andra gången det händer mig) utan var mest tjock och orolig för att det skulle bli värre.
Kollade magen i måndags och jag trodde att jag var tjock pga äggstockarna fortfarande (och kanske lite vätska), men ack nej. Tjockheten beror på annat nu. Inga symtom från överstimuleringen kvarstår. Skönt. :)
Lever på hoppet: Har du fått någon tid på HS än?
Vi hörs!
Hej!
Lisa08- jag ringde Hs igår och fick en tid imorgon kl. 15. Hoppas dagen går fort imorgon. Jag är så nyfiken. Det är nästan så att jag hoppas att det ska vara två små liv därinne. Vet ju inte om jag kommer att ha några ägg kvar om två tre år...? Och jag vill så gärna att barnet ska ha få ett syskon. Imorgon får jag veta! : )
Hör av mig imorgon när jag kommit hem.
Ni håller tummarna för mig va?! : )
Kramar
Håller båda mina och sambon sina och så Leo sina, vi håller så hårt. Jag hoppas oxå du har två.
Kram
Håller mina också (och tror att guldfisken imagen håller sina med...)
Kramis
I morgon har jag vul, spännande men ändå nervös. Ska bli spännande att se hur stor den är.
Hoppas ni mår bra tjejer.