• ooGizzYoo

Märke på data

24" iMac med full HD, me love

• ooGizzYoo
    Trollmamma skrev 2007-07-13 21:13:20 följande:
    Blir lite avis Har "bara" en MacBook
    [/citat]

Då kan vi vara avis på varandra för jag vill ha en MacBook också mycket vill vill vill på mig idag
    Amexblue skrev 2007-07-13 21:13:35 följande:
    [citat]
    full HD? ?!?
    Högsta upplösning och kvalite *stajlar*
  • ooGizzYoo
    Amexblue skrev 2007-07-13 21:29:08 följande:
    Full Hård Disk läste jag det som, inte Full-HD tankevurpa
    Så det kan bli ibland
  • ooGizzYoo
    Amexblue skrev 2007-07-13 21:31:25 följande:
    synd att det var en MAC bara
    Nää varför då?
    Jag var jätte mac hatare för 1år sen för jag var helt 100 på att allt var super krångligt och att dom bara hade en musknapp (vilket dom nya inte har)
  • ooGizzYoo
    Amexblue skrev 2007-07-13 21:35:09 följande:
    tycker dom ser plastiga ut bara kan inte hjälpa det... typ barndator... men det är högst personligt!  
    ja smaken är som baken, jag tycker just iMac modellerna är jätte snygga, det är ju bara en stor skärm med allt inbyggt, 1 (!) sladd in i väggen sen finns det inget mer. Så skönt, slippa ha skärm, en jätte låda och tusen sladdar.
  • ooGizzYoo

Måste väl erkänna att vi inte är riktiga mac nördar ännu (väntar bara på iphonen ) för vi har en bärbar HP nc6220 som mannen har som skoldator, sen står det någon stor pc historia som brandvägg i bokhyllan.

• ooGizzYoo
    c0ol skrev 2007-07-13 22:13:21 följande:
    uhhhäää ll iphone, en telefon det inte går att skicka mms med, ja det är ju ett teknikst framsteg
    jo men det är ju också det enda som den inte kan, vilket förmodligen ändras i europa modellen, resten som den gör då som INGENANNAN ens är i närheten av att komma på?
  • ooGizzYoo

den tråden har jag missat, trollmamma vet du vart jag kan hitta den?

• ooGizzYoo
    Amexblue skrev 2007-07-13 22:33:17 följande:
    vaddå, pekskärm
    skärmen kan du använda med två fingrar för att snabbt zooma och så, google earth, ordentligt internet, widgets mm. sen har den ju fullt osx...
  • ooGizzYoo
    Trollmamma skrev 2007-07-13 22:46:49 följande:
    Förstår inte varför så många har sånna fördomar när det gäller Apples produkter... Det ska alltid klagas och påpekas en massa m de...
    Folk är rädda för det nya, apple har alltid varit en utstickare för att dom satsar på smådetaljer och design som ingen annan bryr sig om, jag gillar att min väggkontakt till datorn är genomskinlig med ett äpple på. Då kan jag "stajla" för det har ingen annan, alla andra datorer ser likadana ut, grå eller svart med burk och skärm, skit tråkigt.
Svar på tråden Märke på data