Inlägg från: smoothiz |Visa alla inlägg
  • smoothiz

Värsta skräckfilmen ni sett?

JU-ON the grudge (japanska) och Shutter (thailändsk). INGEN gör rysare som asiaterna. psykning hela tiden! LOVE IT! Skrattande  men rädd so0m f*n blir jag...

• smoothiz
    smoothiz skrev 2007-08-13 14:11:19 följande:
    JU-ON the grudge (japanska) och Shutter (thailändsk). INGEN gör rysare som asiaterna. psykning hela tiden! LOVE IT!   men rädd so0m f*n blir jag...
    detta är asså dom absolut LÄSKIGASTE filmarna jag har sett.. (zombies,vampyrer, exorcism-filmer o så e inget jag blir rädd av).. men asiatisk skräck kan ge folk hjärtproblem det e jag säker på... Räcka ut tungan
  • smoothiz
    AlexandraK skrev 2007-08-03 17:46:18 följande:
    Vilken film ska jag se för att inte kunna sova då? E förresten inte så jätteglad i gamla filmer...
    då ska du se "Shutter". den e så jäkla läskig. den absolut värsta filmen jag nånsin har sett.(vi va flera stycken som satt o kollade o skrek om varandra)
  • smoothiz
    lishe skrev 2007-09-09 02:39:38 följande:
    Är det någon som sett "them" som tydligen kommer ut på dvd nästa vecka? Har läst att den ska vara väldigt läskig....nån som vet om den är värd att hyra?
    tycker inte att den e läskig bara jävlig sjuk eftersom det e en sann berättelse...
  • smoothiz
    slangbella skrev 2007-08-21 23:22:58 följande:
    Nu har jag sett Shutter. Den var helt okej, men inte särskilt unik. Inte bättre el. mer skrämmande än Ringu. 
    vaaaa? oj shit jag tycker Ringu e barnfilm jämfört med både shutter och the grudge 1 (japanska såklart). fick nästan ångest av shutter, haha. Räcka ut tungan  japanska versionen av grudge 2 däremot e inte lika bra..amerikaska grudge-filmarna e inte ens värt att se.. man kan juundra värför amerikanska filmer jämt ska överdriva med effekter o smink så det tillslut bara blir för dumt o inte läskigt alls.. Fundersam 
  • smoothiz
    wonderchild skrev 2007-09-17 11:23:00 följande:
    The Ring huaaaaa.... Vet någon förresten om det kommer/har kommit en Ring 3?
    finns i asiatisk version tror jag..har för mej att det finns flera stycken på japanska..om det kan va 5 filmer eller nått.. samma med ju-on filmarna,finns flera..men inte alla som går att få tag på i sverige..
  • smoothiz
    MrM skrev 2007-10-01 12:35:04 följande:
    Värsta skräckfilmen jag sett var nog på profylaxkursen när de visade Gudrun Schymans förlossning. De visade bilder som ingen människa skall behöva se.Mvh
    HAHAHA det kan jag tänka mej! du e rolig du! Skrattande 
  • smoothiz
    NorasMamma skrev 2007-10-01 12:59:46 följande:
    Kanske lite löjligt men ändå: jag höll på åh DÖ när jag skulle se The Grudge på bio med sambon och en kompis. Jag sov TVÅ timmar den natten och var LIVRÄDD. Visst inte speciellt verklighetstrogen men SJUKT skrämmande.. Har lovat att aldrig titta på tvåan, fast varje gång jag är i videoaffären blir jag sugen - är det inte sjukt hur man gillar att plåga sig själv?!
    det e det härliga ljudet hon gör som verkligen sätter sej på huvudet...*ryser*
  • smoothiz
    smoothiz skrev 2007-10-01 19:20:07 följande:
    det e det härliga ljudet hon gör som verkligen sätter sej på huvudet...*ryser*
    I huvudet menar jag.
  • smoothiz
    Pepparrot skrev 2007-09-18 21:22:12 följande:
    "Det" av Stephen King, tyckte jag var rätt otäck!
    usch ja den e otäck..har clownskräck den dag idag..förövrigt så tycker jag att det e den enda stephen king boken som har blivit bra på film. älskar böckerna men filmarna e oftast  bara B..
  • smoothiz
    Valkyriah skrev 2007-10-01 12:33:21 följande:
    Har sett 3 nyligen som varit bra.Halloween av Rob ZombieDead silence1408Sevärda alla tre.
    1408 den e ny eller?  den e baserad på en utav s.kings korta noveller va?..
Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?