mallorca i sept
är det nån som varit där i sept och vet hur det är den tiden. tänker på tex värmen och ev mygg. vi var där i juli förra året och vi såg inte en enda då. varmt var det iofs då men det blir ju en annan värme än här hemma.
är det nån som varit där i sept och vet hur det är den tiden. tänker på tex värmen och ev mygg. vi var där i juli förra året och vi såg inte en enda då. varmt var det iofs då men det blir ju en annan värme än här hemma.
Jag var i barcelona förra året och det var växlande väder (regnade o inte jätte varmt i början förra året o lagom varmt när fint)tyckte det var en varm svensk sommar när det var varmt.
jag ska själv i år åka till barcelona i september pga att det är som varmast i juli/aug-då e min dotter 3 månader...
men då låter det ju som sept är en rätt bra tid att åka! skönt! tack för hjälpen! vet du kanske också om blöjor är dyra i spanien/mallis? har läst i andra trådar att många tycker det iaf på turistorter men jag kan tänka mig att de handlar om små butiker tom reseföretagens egna. där är ju allt dyrt! på tex caprabo eller hur det heter borde de väl ha bättre priser?
är det myggfritt där i sept?? *puffar*
Kom precis hem från Mallorca igår med vår 16 månaders, har även varit där i sep. Sep är jättebra att resa i med barn, då det är som vår svenska sommar med värmen. Ganska varmt på dagarna och svalt på nätterna. Men det är bra att ta med sig några byxor och tröja kan regna någon dag om man har otur. Blöjor är dyrt, 80 kr för 20 st och de har inte våra vanliga märken. Dessa priser är från de egna varuhusen och alltså inte på turistorterna. Myggor finns inte fler i sep.
vi åker till mallorca i september
det ska va runt 27 grader som mest.
tack för blöjinformtionen! det låter ju dyrt som f-n! Stackars mallorciner eller vad man säger om invånarna! Tur man inte ska stanna för alltid......
27 grader låter lagom, mycket bättre än skitvädret här hemma iaf!
nu är det bara att fortsätta räkna ner till sept!
vi va på mallorca i september för två år den och då va de 30 grader i skuggan.. Ska åka igen i år den 31/8 med en 8 månaders och hoppas att de inte blir lika varmt som förra gången.. Inga mygg så vi heller