Inlägg från: Tre älskade barn |Visa alla inlägg
  • Tre älskade barn

Viktklubb.se

Tänkte att vi kanske kunde samlas här.. alla vi som är medlemmar på Viktklubb.se

Själv har jag 30 kg som jag behöver gå ner.. det är en LÅNG väg att vandra, men med lite hjälp och pepp så ska det nog gå..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-18 11:34:01:
    Jag har hoppat av viktklubb igen pga att sidan inte fungerar som den ska och jag blev arg...

Har istället gått med på giviktkoll.se

• Svar på tråden Viktklubb.se
  • Tre älskade barn

Du är jättevälkommen.

• Tre älskade barn

Jag blev medlem i kväll på viktklubb men kan inte logga in.. förstår inte varför.

BLIR SÅ ARG!

• Tre älskade barn

Jo jag har fått 2 mail av dem en med användar uppgifter och en annan där det står en massa om dem...

Men när jag försöker logga in så kommer jag till en sida där det står ERROR...

• Tre älskade barn

Ja, jag får göra det.. om inte annat så kollar jag imorgon.

• Tre älskade barn

Åh va skoj att vi blir några stycken som vill följas åt...

Jag startar imorgon..

• Tre älskade barn
    Vigrid skrev 2007-07-15 11:28:41 följande:
    Hej Tre älskade barn!Jag är gärna med dej här!!! Jag har väl 10-15kg kvar att gå ner, har tappat 20 kg men som sagt det är en del kvar...... Nu kan vi ju surra i två trådar samtidigt, lite kul! *fniss*//// Lina
  • Tre älskade barn

Ellan 76 skrev 2007-07-15 15:06:47 följande:

Hallo. Jag började ta tag imin vikt för 1½ vecka sedan. Det är ju inte det lättaste nu när det är sommar och sambon har semester! Jag kör inte med någon diet eller så, försöker tänka på vad jag stoppar i mig och drar ner på läsk, kakor, godis. En dag i veckan unnar jag mig att äta nåt gott om jag är sugen på det Får se hur länge detta håller. Har iaf gått ner 1 kg:)Har inte satt upp något mål på hur många kilon som ska bort men det är en önskan om 10-15 iaf.Susannee: Kul att se dig här inne ocksåTÄB: Bra sak du dragit igång Men 30 kg behöver du väl inte gå ner vännen?! Då försvinner du ju!
    Hej vännen...

Låter kanske mycket med 30 kg.. men det är vad som behövs, TYVÄRR!

Men visst, lyckas jag med 20 så är jag säkert nöjd.
  • Tre älskade barn

Ellan 76 skrev 2007-07-15 23:09:02 följande:

Någon som har bra tips på hur man får sockersuget att minska?? Jag är så sugen på sött ofta under dagen. Jag ammar ganska mycket fortfarande och vet inte om det har med det att göra.Finns det inte några tabletter som man kan ta för att få bort sockersuget??
    Skippa allt socker under 1-2 veckor så blir du av med det.. det är jättejobbigt under tiden men det försvinner verkligen..

Själv har jag börjat dagen med en omelett på ägg, lök och bacon. Gott? -Nja.. hade hellre ätit smörgås och druckit oboy.. Men nu får det räcka.. har aldrig varit så onyttig i hela mitt liv som jag har varit det sista året. Men så visar det sej på vågen oxå.. *suck*
  • Tre älskade barn

Har ni några bra tips på köttfärspaj ala GI? Hittade ett recept som jag ska testa idag.. sen får jag väl prova mej fram för att hitta en favorit (är galen i köttfärspaj).

• Tre älskade barn

Nu har jag bestämt mej, jag hoppar av viktklubb.se och satsar på GI istället. Det är mycket lättare och mer effektivt. Nu i början ska jag köra så mycket "inga kolhydrater" som möjligt. Helst inga alls.. men ibland slinker det ju med några ändå. Jag är inne på andra dagen och det går kanonbra. Mår förträffligt, förutom huvudvärken som jag tror på sockerberoendet jag haft (har).. Men det tar några dagar, det vet jag ju.. men dom dagarna är ju sååååå jobbiga! Men jag ska stålsätta mej, för nu ska jag bli "SMAL".. eller i alla fall "oöverviktig"!

• Tre älskade barn

Hej flickor..

Här går det framåt.. igår var det svårt, var i Danmark och det är inte lätt att hitta GI vänlig mat där kan jag säga. Blev en kebab i pita.. men det är ganska ok ändå tycker jag.. när jag har varit så duktig hela veckan och hållit igen på allt annat. Börjar kännas i byxorna nu måste jag erkänna.. men vågen får snällt vänta på att bli använd tills siste augusti. Har lovat mej själv att köra på med detta och SEN väga mej, inte hålla på o plåga mej med vågen däremellan. Sen får vi se hur det har gått. Några kilo ska ju ha fallit bort i alla fall..

Kram på er och KÄMPA PÅ!

Svar på tråden Viktklubb.se