Inlägg från: Åre Misan |Visa alla inlägg
  • Åre Misan

Viktklubb.se

Är inte med i Viktklubb men nu efter semestern ska jag dra igång med mycket träning och nyttig mat. Har ca 5-10kg som jag vill gå ner!

Eller rättare sagt så bryr jag mig inte så mycket om vad vågen visar. Men jag vill bli lite fastare i hullet

Är gärna med och peppar!

• Åre Misan

Då är det bara att köra på!

• Åre Misan

Ska du inte få något mail med någon aktiveringslänk, brukar vara så på vissa sidor

• Åre Misan

Jobbigt!

De har väl förmodligen fel på hemsidan, prova om ett litet tag igen!

• Åre Misan

Hej alla!

Va kul att det har samlats lite folk här! Nu är semestern slut och jag har börjat jobba igen. Med det kommer träningen och lite sundare mat. Känns bra efter 3 veckors onyttigheter

Jobbar på förskola så det är perfekt med regelbundna måltider och lagad mat!

Lycka till alla!

• Åre Misan

Halloj tjejer! Vad duktiga ni alla är!

Här hemma kör vi enbart med fullkornspasta/ris, tycker det är lika gott! Men ska nu försöka ta bort även det mer och mer och köra med sallader istället. Så ikväll blir det pestokyckling med en smarrig sallad till!

Vi ska även börja gå härliga kvällspromenader. Nu när semestern är slut så blir det lättare med träning, försöker köra ca 3ggr/vecka. Skönt att få svettas lite!

• Åre Misan

Hejsan! Har inte kommit igån med träningen ännu. Känner mig lite krasslig så därför tänker jag vänta och se vad som händer, men nästa vecka då sätter jag igång igen! Ska bli riktigt skönt. Är så van att träna mycket så när jag inte gör det blir jag rastlös..!

Var det någon som såg dokumentären på 3:an igår som handlade om 2 tjejer som skulle köra extrema dieter för att gå ner till size 0? Det var ett experiment om hur kroppen reagerar. Det ingår i kampen mot anorexi.
    Helt otroligt hur kroppen reagerar!

Ha en bra dag!

• Åre Misan

Hej brudar!

Idag fick vi paj till mellis på jobbet (jobbar på förskola) men jag sa snällt "nej tack". Kändes jobbigt då men nu känns det super!

Ska snart ta en promenad ner och möta min man. Skönt att få lite frisk luft och samtidigt röra på sig!

Hur går det för er andra?

• Åre Misan

Ellan 76: Tack så mycket

Idag blev det en riktig GI middag, stekt ägg, tonfisk och sallad. Ingen super smakupplevelse men ändå gott och jag blev mätt.

Älskar också Coca-Cola men dricker numer endast på helgen och då Cola zero som jag faktiskt tycker smakar riktigt gott.

• Åre Misan

Hej tjejer! Hur går det för er?

Har faktiskt också börjat dricka Cola zero, tycker den är jättegod!

Igår var jag och en vän ute och promenerade i ca 1½ timme. Upp på berget och runt, härligt! Det var så fint väder så vi hade kunnat gå på ett bra tag till om det inte var så att hungern kom krypande!

Ha en bra tisdag!

• Åre Misan

Aj då, "Bakom molnen" inte bra med skavsår där...

Ska nog också försöka ta mig ut på en löprunda idag, eller en promenad.

Alltid skönt att röra på sig!

• Åre Misan

Åh vad ni alla är duktiga!

Skrev faktiskt ett kontrakt med mig själv igår(låter kanske lite töntigt, men det hjälper). Skrev hur jag ville ha mina veckor när det kommer till mat och motion, typ träna/promenader minst 4 ggr/vecka, inget godis, chips, fikabröd osv.
    Behöver det för jag har ingen karaktär! Det funkar!!!

Ha en bra dag!

• Åre Misan

Jag har hört att om man äter omega-3 tillskott så minskar suget efter godis mm. Har börjat äta det nu så vi får se vad som händer.

Mina föräldrar äter det och det fungerar jättebra enligt dom.

• Åre Misan

Hejsan! Mrs Bean: tycker du är duktig som inte åt mer! Själv har jag slarvat lite idag men är lite små trött då vi var ute en sväng igår.
    Imorgon har jag bokat in ett träningspass på gymet, så äntligen ska jag komma igång igen.

Svar på tråden Viktklubb.se