Jävla apa
Jag hade knipit med benen, sagt ett surt svar tillbaks och hade sexstrejkat. Samt låtit honom får veta att man inte kan kräva sex utan att det är ömsesidigt och ingen ting man bara ställer upp för eftersom den andre partnen råkar vilja!!!
Jag hade knipit med benen, sagt ett surt svar tillbaks och hade sexstrejkat. Samt låtit honom får veta att man inte kan kräva sex utan att det är ömsesidigt och ingen ting man bara ställer upp för eftersom den andre partnen råkar vilja!!!
Vilken dum en!!! Sånt ska man inte behöva höra. Det är väldigt respektlöst, och jag skulle precis som många andra här har svarat, sexstrejkat en längre tid. Antagligen skulle jag dessutom bli ännu mer noggrann med att bara älska när jag både vill och orkar! Jag menar, ibland kanske jag först inte har lust, men så får sambon "igång" mig...men efter en sån sak skulle han få det mycket jobbigare, definitivt.
Anonym (förvånad) skrev 2007-07-15 14:36:14 följande:
Min kille tittade mig stint i ögonen och sa "Håll käften!", full som ett ägg. Han sa så för att jag blev förbannand när han fyllekört vår bil 20 m - med VÅR SON i!!!
Jag blev oerhört kränkt och rädd, och nu sitter jag och letar lägenhet i lönndom...
(Dagen efter var han såååå ångerfull och knäckt, en klassiker...).
Då kan han gott få va utan framöver oxå!!!
palmblad skrev 2007-07-15 14:50:50 följande: