Inlägg från: KaiN |Visa alla inlägg
  • KaiN

Ny tatueringstråd!

jag har dotterns namn och fotavtryck på höger arm och kommer snart att bättra på armen då vi väntar barn igen =) så jag kommer att ta en lång sittning hos tattuerare i januari, då med nya barnets namn plus en pennywise och någonting som är till min fru... så jag går och funderar lite har ni något bra tips så hör av er

//KaiN

• KaiN

pennywise är en elak clown, typ han i Stephen Kings bok DET

• KaiN

japp man lär sig nya saker hela tiden... helst när man har ett litet yrväder till dotter som ska vara med på allt

• KaiN
    Danielito skrev 2007-07-23 14:45:36 följande:
    Jo kolla igen så finns mina tatueringar där.Berätta gärna vad ni tycker, jag har den som min profilbild med.
    nej du har inte gjort så att alla kan se dina bilder

gå in på inställningarna på din sida och där kan du välja vilka mappar som alla kan se
  • KaiN

Japp funkar fint =)

ska be kära frun att ta kort på alla mina gaddar, återkommer när det finns bilder

• KaiN
    Danielito skrev 2007-07-23 20:01:38 följande:
    Nu då?
    bokstäverna på skuldran vad betyder de?

annars så var det snyggt
  • KaiN

jag finns där och heter poa77 där =)

• KaiN
    BitterKing skrev 2007-08-01 01:45:33 följande:
    Trevlig tråd,,, finns oxå på Gaddad.se med nicket BitterKingHar nyligen gjort en ny,,,, en morgongåva till min blivande fru,,,, ett helvete att behöva sova helt påpälsad för att hon inte ska få se den förns det är dags.
    aahh vad har du gjort då? vill göra något åt min frun oxå och det finns ingen riktigt bra idé ännu
  • KaiN

jo iofs men det är ändå ett viktigt del av mitt liv och det går inte att dölja även om det skulle ta slut... sedan ska det inte vara något stort eller utan något litet som passar med min fru

• KaiN

ja nu börjar det att dra ihop sig för tattuering årstiden =)
    är det många som har bokat tid nu under hösten och vintern?
    själv så har jag bokat tid till i januari.. lite långt att vänta men måste få tvillingarna först =)

Svar på tråden Ny tatueringstråd!