Snälla behöver era åsikter vad tycker ni om att delbetala Resa Räntefritt är det helt fel eller okej? inga avgifter vill höra vad ni tycker
Snälla behöver era åsikter vad tycker ni om att delbetala Resa Räntefritt är det helt fel eller okej?
Snälla behöver era åsikter vad tycker ni om att delbetala Resa Räntefritt är det helt fel eller okej?
det bästa e ju såklart att kunna betala sin resa direkt..det är inte spec roligt att ett år efter resan fortfarande betala på någonting som redan e upplevt...
Det brukar sällan vara räntefritt utan ofta innehålla uppläggningsavgift, aviavgift...
Det är kanon att göra det innan man reser. Vi gör så nu och är nästan klara med betalningen. Reser i oktober. På så vis vet jag att pengarna går till det de skall helt enkelt. Men att åka innan o betala sen är inget jag skulle rekomendera.
Pokergirl: jo du har rätt men det är inga höga räntor iallafall...hm jag tror det bara va upplägningsavgift...
vill gärna höra mer åsikter
Majsan70- vilket resebolag åker ni med? Vad smidigt att kunna betala av INNAN resan, fast då gäller det att boka långt i för väg så man hinner betala
Nej, det skulle jag inte göra. Trist att komma hem och ha kvar en massa skulder. Bättre att spara till det innan, så kan man, ifall något skulle hända, använda pengarna. Det kan du inte om du måste betala tillbaka en skuld...
jag skulle behöva avsätta 1100 kr i månaden
Hur länge?