borgerlig vigsel
hej! hoppas det är ok att jag lägger denna tråden här. vill verkligen vara anonym för jag känner en del som är här inne på fl o spanar lite. sambon o ajg har bestämt oss för att gifta oss. det kommer bli en borgerlig vigsel, helst vill vi inte att någon alls ska vara med men som det verkar så måste man fixa vittnen själva. stämmer det? sen kommer det bära av en weekend någonstans, vet inte vart än. någon annan som gift sig borgerligt som kan komma med lite tips o råd, om allt :) ?
jag har förstått att man ska ringa kommunen, är det korrekt då?
någon annan som gift sig hemligt och kanske till och med fått ledsna miner från släktingar med mera? jag känner verkligen int för att ha med någon, det är ju min o sambons dag! det är VI som ska gifta oss.
sen funderar jag på vad kompisar kommer säga och reagera. vi är födda 80 o 82 o vi var "först" med att skaffa barn i vår ena kompiskrets och kommer väl då antagligen vara "först" med att gifta oss. behöver inte tänka så va? det är ju som sagt VI som ska gifta oss. ska bli så jäkla skoj!! älskar han mest över allt, näst efter dottern *hihi*
hoppas som sagt att ingen tog illa upp att jag ville vara lite anonym här med. skulle funnits nån mer grupp där man kan va anonym...
jaja, tack den som orkar svara o läsa allt jag skrivit. :)
kram på er alla!