• PinkMonster

Ung förstagångsmamma i Linköping!

Hejsan!
    Jag tänkte bara se om det finns fler unga blivande mammor i mitt område som man kanske kan träffa och hitta på saker med? Det finns ju nu en del saker som man inte får göra som havande, men också saker man vill hitta på som kan vara svårt att få med sig sina kompisar på, som då inte har barn. ;)
    Jag skulle tycka det var kul och väldigt bra att kunna bolla sina erfarenheter och oerfarenheter med, och stötta i olika situationer.
    Själv är jag 21 år, men kommer att vara 22 vid förlossning, och ska bli mamma i Mars tror jag. Är i 6:e veckan, så jag har inte varit o räknat ut det än.

Hoppas det finns i alla fall nån som tycker som jag! :P

• Svar på tråden Ung förstagångsmamma i Linköping!
  • PinkMonster

Hej hej!
    Letar fortfarande efter förstagångsmamma i Linköping!

• bella90

Hej hej, jag fick mitt första barn i mars i år så han e snart fyra månader, själv är jag 16 år men fyller 17 i december.. (Bor i linköping) Kanske inte spelar någon roll för dig att jag är lite yngre men första barnet är ju alltid första hur gammal man än är:D Skriv gärna i min gb om du vill snacka lite! hade bra!

• PinkMonster

En mamma har hittat hit.. Finns det några blivande mammor också kanske?

• liten å klen

jodå jag! vi ska ha våran första i februari. jag e 22, 23 när bebben kommer. vi har en spännande tid framför oss! kramen!

• PinkMonster

Åhå! Vad kul! Vart nån stans i Linköping bor ni då?

• liten å klen

:) vi bor i johannelund, duvkullen just nu, letar trea just nu då. ni då? vart ska du på inskrivning?

• PinkMonster

Men det är ju rätt nära där jag bor faktiskt. Vart nånstans letar ni lägenhet då? Själv vill jag bo kvar i huset jag bor i (fast i större då), eftersom vi trivs så bra här.
    Ja du.. Jag har inte riktigt börja greppa allt nytt med graviditeten än, så jag vet inte..? :S Jag ska till kk på måndag för att göra vul, det vet jag.

• Klonkan

hej hopp! jag är 21 och fick mitt första barn i augusti förra året och nu har vi satt igång bebisverkstaden igen, så snart hoppas vi på att jag är gravid =)

Svar på tråden Ung förstagångsmamma i Linköping!