Inlägg från: Lilja84 |Visa alla inlägg
  • Lilja84

För lång för högklackat?

Jag gillar högklackat och är 1,80 lång , men jag använder det sällan , men det är mest för att jag inte hittar skor som klarar en promenad som är längre än 2 steg utan att ge skoskav .

Däremot har jag ju aldrig problem med kläder längre tack och lov , kom ihåg i tonåren när all byxor blev capribyxor , eller det blev trekvarts ärmar på dom långärmade tröjorna osv .

• Lilja84

Min garderob består av typ 97% Gina Tricot i byxor,tröjor,linnen osv osv , dom säljer ju ganska mycket festkläder och så (som jag även köper ) , men dom har riktigt bra med basplagg (tex deras jeans) .
    Deras linnen som dom säljer för 79 kr ( vet inte vad modellen heter men dom kostar så och brukar alltid ligga framme på bord) är dom ända som inte slutar över naveln trots att man har köper xs eller s .
    Sen kan man råkar få tag på nått hos H&M , men det är mest turen som avgör .

• Lilja84

hehe
    jag tycker det är värre med skorna som sagt , jag har liksom pinnsmala vader och sen strl 40 på skorna , så det är inte alltid det ser snyggt ut även fast skorna är snygga

• Lilja84

Okej , ja typ slutat handla på Vero just för att jag inte hittat något för mig där.
    Tex varje gång jag har hittat ett par snygga jeans som passar längdmässigt och ska vara i min storlek får jag inte över dom över låren och röven , dom fastnar när dom kommer över knäna hehe
    Men går jag över till Gina och provar samma storlek i samma modell passar dom.

• Lilja84

Jolene , strunt i sånt , jag är i princip platt eller man kan typ antyda att det finns nått där , så fort jag sträcker upp mig , men ja menar det är ju så jag ser ut och thats .
    Jag har problem med hållningen också (tonåren) men jag får faktiskt ont när jag sträcker på mig , måste träna hållningen mer .

• Lilja84

Jolene , ska man ha Fornarina så blir det till att välja mellan att ha jeans eller äta (i mitt fall ), jag äter hellre hehe .

Svar på tråden För lång för högklackat?