Önskar tips på BRA dildo!!
hjälper till och puffar,vill också skaffa mej en dildo!!!
hjälper till och puffar,vill också skaffa mej en dildo!!!
Tja jag kan inte ge några tips på dildos eg, eftersom det är så olika vad man söker.
Det jag rek är att ni INTE beställer från internet eftersom det då inte går att "prova" den först.
Sök er till en butik för "leksaker" och testa på!
Håller med om att det bästa är att se den i verkligheten dvs material, lukt, ljud...
Varför inte annordna ett sexparty för dina vänner. Käka middag med lite vin och titta sen på spännande grejor hemma i en trygg miljö =)
hej hej!! det hetaste tipset från min sida är http://www.lustgården.se/lustgarden/shop.nsf/mainframeie
den ser inte mycket ut för världen och det är iof inte en penetrerare (används ändast att stimulera mysknappen med)men GUDOMLIG att få det att pirra till!! ALLA i min kompiskrets har en "erik" och alla är super nöjda.. orgasm garanti vill jag lova!!!
shit länken fungerade inte.. provar en annan då! ec1.images-amazon.com/images/I/216E4ASQ5KL._AA280_.jpg
om inte den fungerar sök på pocket rocket dildo på google så hittarni "erik"!
ice-breaker!!!!
Jag har Rabbiten men använder den inte så mycket. Jag rekommenderar likt föregående skribent att ha två olika, jag har en annan liten vibrator också, och den brukas flitigt! Rabbiten är klumpig i o m att den är dubbel. Kör man fel med den gör det ont.
Jag köpte en Hummer G-spot.
Och den är väldigt batterikrävande, och motorn låter väldigt trött om man är bra på att knipa, såsom man gör när det är skönt, rätt vad det är stannar den, för att motorn inte orkar runt.
men vibratorn är bra, det är bara rotationen som segar.
Funfactory är ett märke som är bra de har dessutom laddningsbara, så du slipper byta batterier :)
Man får laddare + dildo, finns i olika utförande.