Inlägg från: KaiN |Visa alla inlägg
  • KaiN

vi ska ha tvillingar :-)

Tjenna alla pappor.. vill bara säga att vi ska ha barn i december och idag när vi var på UL så visade det sig att det var inte utan det var två stycken inne där

så nu kommer vi att få tre barn, tycker det ska bli toppen kul

ni pappor som har tvillingar hur var den första tiden? har ni fler barn som är äldre, hur tog de att de skulle bli storasyskon?

• Svar på tråden vi ska ha tvillingar :-)
  • KaiN

jag kan förstå att det är den första tiden som är jobbig, fast nu är vi redan inne i det då vi har en dotter på 1,5 år MEN man kommer att få häcken full med allt... dubbel lycka och dubbelt arbete =)

• KaiN

vi räknar med att behålla den bil vi har nu, en renault megane kombi.. visst det kommer att bli lite trångt men det går... har mätt och kollat med olika barnvangar och det får plats plus annan packning =)

ja sömn lär bli en brist vara men så mycket som frun sover nu så lär hon klara sig iaf =)

• KaiN

vad hade ni för stolar först? vi får plats med barnstolar men trångt blir det =)

• KaiN

vi var och kollade på Brios nya barnstolar och de kommer att funka med tvillingarna i baksätet plus mamma och jag och storasyster fram.. =) iaf ett tag

• KaiN

ja jag går och väntar på att de ska kolla ut... men det är mycket man måste fixa innan... dubbelt av allt..vi har för en bebis men inte två..så vi håller på att stödköper en massa saker

• KaiN
    willhelm skrev 2007-07-25 10:32:09 följande:
    stort Grattis har självtvilingar som är 14 mån nu och det är coolt att se dom tvåönska dej lycka till och ha en bra sommar
    tackar =)
  • KaiN
    peffe skrev 2007-07-26 04:44:10 följande:
    Ett stort grattis till er :)väntar mitt första barn till februari. skulle vara pirrigt ifall jag fick reda på att jag och min sambo skulle få tvillingar :D
    tack och grattis till er med.. ja det var en liten chock när vi såg att det var två stycken där inne =)
  • KaiN
    Tvillingpappa2007 skrev 2007-08-20 16:29:56 följande:
    Jätte Grattis!!Fick själv tvillingar i April.Det är bara att höra av dig om du undrar något.Sov när du kan...det kan bli en bristvara.Ett tips är att kolla upp vagnen ordentligt.Vi köpte en Brio Doubbelwave som inte har funkat särskillt bra.Liftarna växte dom ur efter ca 2,5 månad..och nu ligger dom och stör varann hela tiden. Så nu ska vi sälja den.Brion funkar säker bra som syskonvagn, men inte till tvillingar. Har nu köpt en ny vagn igen. Det blev en "Urban Jungle" Kan varmt rekommendera denna.Lycka till med tvillingarna !!
    tackar, den vagn vi har tänk oss är en babytravel, den verkar var stor så det räcker samtidigt som den är liten och smidig att ha med sig i bilen.

ja sömn var en brist vara redan med första barnet.. så jag ska sova mycket nu innan om jag hinner när man har en dotter på 20 månader =)
  • KaiN

vi behöver bara köpa en extra av allt men det är nog så mycket att handla=)

• KaiN

japp en sådan tshirt ska jag ha!

nu är den beställd =)

• KaiN

har fått tshirten nu och den är cool =) många som tittar lite extra när man har den

• KaiN

grattis vi har köpt en babytravel twinjogger på babyproffsen och våran nya bil är redan för liten =) en renault megane.. vi viste inte att det var två förrän vi var på ul och då hade vi redan köpt bilen

Svar på tråden vi ska ha tvillingar :-)