• elsalorre

tips på mödravård i östersund

Hej nu är det dags för mig att boka tid för inskrivning, men jag skulle vilja ha tips från er som redan har eller har haft mödravård om bra barnmorskor? I östersund. Tack!!

• Svar på tråden tips på mödravård i östersund
  • Tinkerbelle

Grattis till ert !!!

Vi bor iof lite utanför Östersund och fick tips om MVC i Torvalla. Har än så länge bara vart på inskrivning men är super nöjd med min BM. Carina heter hon och är verkligen trevlig, glad och bra att ha med att göra. Får väl bli mitt tips
    Annars har jag inte hört så mycket mer än att man generellt verkar väldigt nöjd med mödravården i Östersund!

Lycka till!

Med bebis i magen!!! Gravid i v. 12!
  • Lola Jämtland

Beror inte det lite på vart du bor?
    Eller menar du i centrala Östersund.

Jag tycker att de i Brunflo är kanonbra!

//FL-en hönsgård att trivas i!
  • Lola Jämtland
    Tinkerbelle skrev 2007-07-20 14:36:02 följande:
    Grattis till ert !!!Vi bor iof lite utanför Östersund och fick tips om MVC i Torvalla. Har än så länge bara vart på inskrivning men är super nöjd med min BM. Carina heter hon och är verkligen trevlig, glad och bra att ha med att göra. Får väl bli mitt tips Annars har jag inte hört så mycket mer än att man generellt verkar väldigt nöjd med mödravården i Östersund!Lycka till!
    Liten ljus kvinna?
    Hon är underbar om det är den jag tänker på.
    När jag väntade min dotter så gick jag hos henne här i Brunflo.
    //FL-en hönsgård att trivas i!
  • Tinkerbelle

Japp, det är nog den samma. Väldigt liten, blev kul kontrast för jag är rätt lång. Tänkte gå i Brunflo först men kunde inte få tid innan vi skulle resa bort.

Med bebis i magen!!! Gravid i v. 12!
  • Philenia

Lite sent ute, men ville bara flika in med att bm på Zäta är jätte bra! Gick där under första grav. med min dotter!

Svar på tråden tips på mödravård i östersund