Hur slutar "Den gröna milen"?
Såg tills John Coffey fick gå på bio sedan hade videon inte spelat in mer, Någon som vet?
Såg tills John Coffey fick gå på bio sedan hade videon inte spelat in mer, Någon som vet?
hm... försöker komma ihåg.... Give me a minute
Det var något knas med tv3 så de sände aldrig slutet samma kväll! Men jag vet inte heller hur den slutade >.
Kanske inte ska skylla på min gamla video då...
hur långt hann ni se?
det slutar med att den stora svarta killen botar den där gubbens frus cancer.
Sen sparar han cancern inom sig och ger den till den där skitdumma fångvaktaren.
Fångvaktaren går sedan och skjuter den där äckliga snuskfången som våldtagit flickorna.
Sen lämnar cancern fångvaktaren och han blir tokig och hamnar på mentalsjukhus.
Men sen då när han kommer till mentalsjukhus? Det var ungefär där tv3 dog... och då var det ca 15-20 minuter kvar... den mörkes avrättning??? osv
Ja jag blev skitsur för jag stannade uppe bara för filmen, och jag skulle upp klockan 5 =P
Adrenalin, allt det där hann de visa innan sändningen dog.
skit också
ja han den svarta avrättades och dog. han var redo, han ville inte leva mer. Alla fångvaktarna var mycket ledsna.
tom hanks och mr jinx (det enda namn jag minns! ) hade fått kraft från den stora så tom hanks och jinx blev skitgamla, typ 200 år, jag minns inte riktigt
Mr jinx fanns iaf kvar i ett skjul utanför ålderdomshemmet och han kunde fortfarande sitt trådrulle-trix.
*asgarv* Härligt!!!
...så förstod man at råttan var en kompis som oxå var långlivad