Inlägg från: Lunagirl74 |Visa alla inlägg
  • Lunagirl74

ni som köpt ikeakök

Har ett "helt" kök fr IKEA och vi är jätte nöjda. Deras märke är whirlpool iallafall när vi köpte för 2½ år sedan.

Stommarna är samma som Marbodal... Ja det är sant det är endast fronterna som är olika.

• Lunagirl74

Vi köpte våra vitvaror (kyl/frys diskmask) via ikea för att vi har valt att sätta fronter i samma mönster som luckorna. Ljusgula luckor randiga (påminner om DUVBO) och sedan har vi svart häll, fläcktkåpa och inbyggd ugn/micro. Och vi köpte även bänkskivorna i massiv bok. Bara de gick på 12.000:- men det är de värda. När de blir fula är det bara att slipa och olja in dem på mytt.

• Lunagirl74

Har även bilder i mitt galleri om ni vill titta. Dock hade vi inte fått upp täcklisterna under skåpen och en täckskiva bak ena bänken vid fototillfället. De är oxå ljusgula.

• Lunagirl74

Okej.  Det var jag som sa att det var samma som Marbodals stommar vilket en IKEA kök anställd sa till mig.

Men eftersom du är med och tillverkar dem så tror jag hellre på dig.

musli skrev 2007-07-21 11:33:27 följande:
    Marbodal tillverkar INTE IKEA's köks-stommar!!! Jag förstår inte vart folk får den informationen från!!!? Jag jobbar med att tillverka och packa Faktum köks-stommar hela dagarna så jag vet! Det är inte ens samma stomme eftersom vi inte säljer våra stommar till Marbodal utan ENBART IKEA och eventuellt Jämt-kök eller vad de heter...Så stommarna är inte Marbodals.... Men de är jättebra!!
Svar på tråden ni som köpt ikeakök