ni som köpt ikeakök
Har ett "helt" kök fr IKEA och vi är jätte nöjda. Deras märke är whirlpool iallafall när vi köpte för 2½ år sedan.
Stommarna är samma som Marbodal... Ja det är sant det är endast fronterna som är olika.
Har ett "helt" kök fr IKEA och vi är jätte nöjda. Deras märke är whirlpool iallafall när vi köpte för 2½ år sedan.
Stommarna är samma som Marbodal... Ja det är sant det är endast fronterna som är olika.
Vi köpte våra vitvaror (kyl/frys diskmask) via ikea för att vi har valt att sätta fronter i samma mönster som luckorna. Ljusgula luckor randiga (påminner om DUVBO) och sedan har vi svart häll, fläcktkåpa och inbyggd ugn/micro. Och vi köpte även bänkskivorna i massiv bok. Bara de gick på 12.000:- men det är de värda. När de blir fula är det bara att slipa och olja in dem på mytt.
Har även bilder i mitt galleri om ni vill titta. Dock hade vi inte fått upp täcklisterna under skåpen och en täckskiva bak ena bänken vid fototillfället. De är oxå ljusgula.
Okej. Det var jag som sa att det var samma som Marbodals stommar vilket en IKEA kök anställd sa till mig.
Men eftersom du är med och tillverkar dem så tror jag hellre på dig.
Har för mig att våra stommar kom fr Polen och dörrarna fr sverige.