Inlägg från: Castella |Visa alla inlägg
  • Castella

Rottweiler

Även här erfaren rottis ägare!
    Har haft rottis i sex år... tog bort våran hanne för ett år sedan, kvar hemma finns Zuki våran Rottis tik som endast är 16.v.

• Castella
    kattengustav skrev 2007-07-30 08:28:49 följande:
    Var kommer eran valp ifrån?
    Lilla aftonstjärnans kennel i rydaholm!!
  • Castella
    Rottis77 skrev 2007-08-04 15:08:07 följande:
    Ni här inne som har lite koll på olika kennlar i sverige, från vilken kennel hittar man en bra bruks rottis?? Tycker tyvärr många är så inriktade på utställningar, och jag som då nästan bara väljer efter bruksmeriter har verkligen JÄTTE svårt att hitta en bra kennel. Vad tycker ni andra?? Sist hade jag så svårt att välja så att jag köpte en bullmastiff i stället, har dock velat ha en i 7 år så det blev alltså inget impulsköp. Men nästa vovve blir nog en rottis igen så jag kan träna lite mer, men vet inte från vilken kennel.
    Fandagos kennel Andros kennel är helt klart mina favo kennar innom bruks!!
  • Castella
    Rottis77 skrev 2007-08-04 16:15:26 följande:
    Vilka linjer har ni i era rottisar??
    Mor och far till min tös är
    Pappa: Cobra V H Falconsnest
    Mamma: Melodi Black Iron Rott
  • Castella
    Rottis77 skrev 2007-08-14 19:36:46 följande:
    Ja, Fandangos är min favis också, men tyvärr fick jag inte köpa därifrån för jag hade då aldrig tävlat i Elit, vilket visst va ett krav dom hade, men jag tävlade i Elit med hunden jag köpte efter det att dom nekat mig en valp  
    Ja dom kanske har såna krav, det vet jag inget om om jag ska va ärlig! har inte haft någon tanke på att köpa där i från än iallafall vill få mer kött på mina ben *s*
    Näää jag valde Zuki för att jag är vännina med hon som har kennel plus jag är deras webmaster!! Sen älskar jag verligen zukis Mamma Melodi för hon är allt i en rottis jag vill ha!! och pappa corba är allt i en rottis jag vill att dom ska se ut!!
Svar på tråden Rottweiler