• apansson

skötbord

nån som har ett bra tips på skötbord som helst går att "förvandla" till ett vanligt skåp när det inte behövs längre? modernt, vitt och snyggt ...?

• Svar på tråden skötbord
  • Linjo82

Jag var på Ikea för någon dag sedan och såg då att de hade ett skötbord som man kunde ta bort skötdelen på och kvar fanns bara ett skåp.

• apansson

vad hette det då? hittar inget på hemsidan

• gunilla m

Det heter hensvik eller lensvik tror jag, det vita som blir som en bokhylla när man tar bort skötbordsdelen.

• apansson

oh, skitbra! ska kolal upp det nästa ikea-visit

• MolleMalin

Var inne själv o kollade o insåg att det inte är så lätt att se! Vad jag vet finns det på ikeas hemsida iaf under typ baby sköta el ngt! Går som sagt att ta bort en del sen så man kan ha det som ett vanligt skåp. Finns massa möbler i den serien!

• Bobbenn

Någon som vet ett bra badkars skötbord?

1+1=2 men blir 3 när vi blir 1
  • symaskinen

Vi har en arbetsbänk i badrummet ovanför tvättmaskinen, där har jag lagt den där skumgummibotten man ghar på skötbordet. JAg pallar inte sätta upp skötbordet en gång till, och så tar det ju extra plats. Tror att det kommer att funka bra . Vi har dock sniglar skötbord från ikea och brädorna från det ska barnen göra något kul av .

• apansson
    symaskinen skrev 2007-07-21 14:11:02 följande:
    Vi har en arbetsbänk i badrummet ovanför tvättmaskinen, där har jag lagt den där skumgummibotten man ghar på skötbordet. JAg pallar inte sätta upp skötbordet en gång till, och så tar det ju extra plats. Tror att det kommer att funka bra . Vi har dock sniglar skötbord från ikea och brädorna från det ska barnen göra något kul av .
    ja, man behöver ju inte ha ett riktigt skötbord såklart... har ett skrivbord nu som borde funka lika bra?
  • symaskinen

apansson: Jepps ! Huvudsaken är att man har bra arbetshöjd och att man kan ordna det praktiskt med vatten och sånt .

Svar på tråden skötbord