• apansson

skötbord

nån som har ett bra tips på skötbord som helst går att "förvandla" till ett vanligt skåp när det inte behövs längre? modernt, vitt och snyggt ...?

• Svar på tråden skötbord
  • apansson
    marre0 skrev 2007-07-21 14:28:26 följande:
    jag har en byrå med badkar under.. finns på blocket halmstadsåg att du bor i halland... är du intresserad får du köpa det billigt!tror skötbordet på ikea heter narvik och finns nog inte längre..här e mitt: www.blocket.se/vi/12110106.htm
    oh tack för erbjudandet, men jag vågar inte köpa nåt riktigt än, då jag bara är i v.4
  • marre0

ok ja det förstår jag!! vi har sååå trångt så jag måste bli av med det snart!! visst e det kul att titta på saker=)

• apansson

hihi, ja helst skulle jag bara vilja springa o köpa kläder och pyssla hela tiden nu, speciellt eftersom jag har mycket ledig tid (jobbar nattskift). finns mycket tid för oro och drömmar

• Wilmis07

Jag har köpt ett på Ikea som heter hemnes,står inte med bland skötborden på deras hemsida,man får söka på produkten "hemnes" så kommer alla möbler i serien upp.Är ett skåp som man sätter skötbordsöverdel på.Kostar 895kr för skåpet o överdelen går på 195kr om jag inte minns fel...

• Skogshallon

Ikeas Diktad-serie har ju ett skötbord (vet inte om den har utgått ur sortimentet?) som man sedan kunde göra om till byrå med hylla ovanpå. Vi har den och är supernöjda.

• MelkersonsMamma

Tips för er som har tvättstuga.

Köp en skötbädd och använd tvättmaskinen eller tvätthons avställningsyta. Så har vi gjort. Billigt o perfekt med rinnande vatten intill.

• apansson

ja, det skulle ju vara det bästa. tyvärr har vi inte den möjligheten

det lutar nog åt att köpa den där billigaste som ikea har, och bara slänga iväg den/spara den i källaren sedan. 300 kr är ju överkomligt.

• Vix1

Jysk har en himla bra o fin!! Nikolai heter den, om jag minns rätt. Dock lite dyr.... Men den är rymlig o bra med byrålådor under som man kommer åt lätt. Det gör man inte med Ikeas...

• Mollen

Hemsvik har vi köpt. Det är jättefint och går att förvandla till skåp när skötbordet inte behövs längre.

• lillamaa

vi har ett skötbord från Ikea, dikta heter de. köpte i vintras. går som sagt att göra till en byrå när blöjtiden är över

Svar på tråden skötbord