dåliga skämt!
Jag fattar inte hur denna fått så stort genomslag på svenska. Den är ju så mycket bättre på engelska...
Jag fattar inte hur denna fått så stort genomslag på svenska. Den är ju så mycket bättre på engelska...
Precis. Ändå är det få som vet att den är engelsk från början. Fast det är nästan kul. Att nästan alla hört en så dålig vits. =)
- Vet du vad det är för likhet mellan en glass och elefant?
- Hm... Nej.
- Båda börjar på G.
- Men vadå, Elefant börjar ju inte på G heller!
- Jo, för elefanten heter Gunnar =)
Men om de är en myra, en elefant och en mygga så är de ju tre...
Miss Love skrev 2007-09-11 23:33:53 följande:
Två kor satt i ett träd och stickade. Då kom en häst flygande och den ena kon sa:
"Titta, det kom en häst flygande!"
"Äh hästar kan ju inte flyga heller" sa den andra kon.
Den första kon tyckte inte heller att de kunde det så de fortsatte sticka. Men så kom en till häst flygande...
"Titta, en till häst!" sa den förste...
"Meh, hästar kan inte flyga sa ja ju!" Fräste den andra kon till. Och eftersom det var den kon som brukade veta bäst så accepterade den första kon det. Tills det kom en till häst flygande...
"Men titta nu. Det där är den tredje hästen som kommer flygande bara på en liten stund!" För första gången tittade den andra kon upp från stickningen och såg den flygande hästen.
"Men då måste de ha sitt bo i närheten..."
På grund av att den var på engelska eller fattade du inte skämtet?
Tro det eller ej men dåligast är numera också korrekt och står med i ordlistan...
Trodde det var så du menade men man vet aldrig. Inboxar en förklaring. Hoppas jag förklarar bra nog. Annars får du säga till =)
Vad heter Bin Ladens farfar?
Vadvardetnujag Laden...
=)
Jag tycker den var sötkul =)
Två myror och en stack...
Vill ni höra en lång och rivig historia?
200 meter taggtråd...