Inlägg från: Ciliaja |Visa alla inlägg
  • Ciliaja

dåliga skämt!

Jag e blond så de såtr upp till öronen haha..

Misfits skrev 2007-07-23 15:27:49 följande:
    Frågesport för blondiner... typ VEM vill bli miljonär 1. Hur länge varade 100-åriga kriget? - 116 år - 99 år - 100 år - 150 år Blondinen använder sin rätt att hoppa över frågan... 2. I vilken land uppfanns Panama-hatten? - Brasilien - Chile - Panama - Ecuador Blondinen tar publiken till hjälp... 3. I vilken månad firar ryssarna oktoberrevolutionen? - Januari - September - Oktober - November Blondinen ringer en vän... 4. Vad hette George IV? - Albert - George - Manuell - Jonas Blondinen söker efter rätt svar på Internet... 5. Från vilket djur har Kanarieöarna fått sitt namn? - Kanariefågeln - Kängurun - Råttan - Sälen Blondinen åker ur tävlingen... Om du har skrattat när du har läst detta, så titta på svaren här nedan: Rätt svar: 1. 100 åriga kriget höll på i 116 år (1337-1453) 2. Panama-hatten uppfanns i Ecuador. 3. Oktoberrevolutionen firas i november. 4. Kung George IV hette Albert. 5. Kanarieöarna har fått sitt namn efter sälen. Canaria betyder på Latin "sälarnas ö" (havshund). Alltså, hur många rätt hade du? Är du "blond" eller?
  • Ciliaja

Nej, fan va dumt hahaha

mams2004 skrev 2007-09-12 15:49:00 följande:
    Det var en blondin som kom till frisören för att klippa sig,på huvudet bar hon hörlurar, Hon sa: Du får INTE ta av mig dessa! Frissan:Nej men det blir lättare att klippa utan. Blondinen: Nej du får inte !Frissan började klippa,det gick ganska bra en stund men när hon kom till håret vid öronen blev det svårt."Varför kan jag inte ta av de här,bara för en stund" Tänkte frissan. Hon lyfte bort hörlurarna och började klippa,efter några minuter föll blondinen död ner på golvet!Frissan tog upp hörlurarna och lyssnade"Andas IN ,Andas UT ,andas IN,andas UT ...
Svar på tråden dåliga skämt!