Inlägg från: PiaMaria |Visa alla inlägg
  • PiaMaria

dåliga skämt!

Det var en bonde som skulle lossa spannmål, men det bar sig inte bättre än att det hände en liten olycka. när han låg i sin sjuksäng på lassarettet och sköterskorna kom och tittade i hans journal så hajade de till, vartefter de gick fram och lyfte på hans täcke, för att betrakta bondens ädlare delar.

Bonden sa inget i början, men efter ett par gånger så tröttnade han och stoppade en sköterska som var i färd med att lyfta på täcket. Han frågade henne varför hon skulle titta in under täcket.

då svarade hon: Det står i journalen att " Lemmen föll ner och krossade foten vid säderstömning!!!"

• PiaMaria
    Jag kommer säga upp mig och börja på gymnasiet igen.

Här är förklaringen till varför kondom säljs i 3, 6 och 12-pack.

En 12-årig pojke gick in i en affär med sin pappa. När dem gick förbi kondomerna frågade pojken sin pappa vad det var för något.
    Pappa sa "Det där är kondomer, dem använder man när man vill ha säker sex."
    Då frågade pojken "Varför finns det bara tre i den där?"
    Pappan säger "Jo, det där är för högstadiet pojkar. En för fredag, en för lördag och en för söndag."
    Pojken pekade på ett annat paket. "Varför är det 6 stycken i den där då?"
    Pappan säger "Det är för gymnasiekillar. Två för fredag, två för lördag och två för söndag."
    Och till slut frågade pojken "Och 12-packet då?"
    Pappan blev lite tårögd och sa sedan..
    "Jo, min son, det där är för gifta män. Januari, februari, mars..."
  • PiaMaria

Den där med kondomförpackningar tror jag e sann. Det e väl den enda logiska förklaringen till varför dom säljs i 3 , 6 och 12 pack!!! hehe

• PiaMaria

Vet ni varför det fortfarande finns patrullerande poliser????

Rättvisan måste ha sin gång

Svar på tråden dåliga skämt!