Inlägg från: Misfits |Visa alla inlägg
  • Misfits

dåliga skämt!

Vill ni ha riktigt dåliga skämt så köp böckerna: Dont smell the baloons och Slow down the fart!

Alltså eg inte skämt utan mest dumma nordbor som försöker sig på engelska. Jag har sällan skrattat så mycket.

• Misfits
    Euphoric skrev 2007-09-13 10:58:29 följande:
    Ååååh... gamla pekka skämt som man garva åt när man va litenPå finlandssvenskaPekka va ute å cykla. Vägen svängde, inte fan gjorde pekka det
    Pekka var ute och cyklade. Vägen svängde men inte pekka. Han åkte till doktorn som sa: perkele pekka du måste svänga.
    Pekka var ute och cyklade. Pekka svängde men inte fan svängde vägen.
  • Misfits

Pekka var uppe i ett brinnande höghus. Brandmännen ropade Pekka pekka hoppa hoppa vi har brandsegel. Nej pekka gick upp en våning till. Pekka pekka hoppa vi har brandsegel! Nej pekka hoppade inte han gick ännu högre upp på taket.
    Då skrek brandmännen. Pekka hoppa inte vi har inte brandsegel. Och pekka hoppade. (öh så kanske den inte var.... jag hörde den senast på dagiset tror jag )

• Misfits

bellmans korvkiosk var en klassiker på mitt dagis...

bellman hade en korvkiosk då kom det två tanter och ville köpa korv. varsågoda sa bellman. Åh vilka goda korvar sa tanterna. Kan vi få en till? Ja sa bellman. Näe sa den ena tanten jag vill ha en till korv dethär var de godaste jag nånsin ätit. Men bellman hade slut på korv så han tog en kniv och skar av den.
    Då sa tanten: nämen denhär korven var ännugodare än den andra! Ska du inte ha en till britta? Jatack.
    Oj sa bellman då får du vänta några år tills den växer ut igen

Den är så dålig men man fnissa halvt ihjäl sej på den tiden. *suck*

• Misfits

Bellman satt näck i ett bananträd så kom det två tanter och plockade bananer. Dethär är min banan sa tanten och plockade ner en. Då är dethärMIN banan sa den andra tanten och drog. Nejförihelvete det är MIN banan sa bellman

• Misfits

mutter auf oskar skrev 2007-09-13 16:00:01 följande:

Jag kan massor med dåliga blondinskämt, men stöter man sig med någon om man skriver det?
    då är det väl mest synd om bellman
  • Misfits

Personligen gillar jag inte skämt om tex estonia och tsunamin och sånt som folk kan verkligen relatera till. Men blondinskämt grundar sig ju i ren och skär avundsjuka så låt gå!

• Misfits

Sämsta trädgårdsmästare: Maski Halonen

• Misfits

angelicfransson:
    ajsomfn jag satte frukosten i vrångstrupen haha

• Misfits

mammacatta: nästan som pappas favorit

Nu ska jag gå och lägga mig! Gå inte vilse

• Misfits

Som att lura någon att säga Isak min bror på engelska också... hehe

• Misfits
    Tussan05 skrev 2007-09-14 13:43:26 följande:
    Man man då: Jag: går och tar en dusch.Han: Nej gör inte det, man får inte ta saker! XD
    Det verkar vara såna där skämt som man uppskattar när man blivit pappa torra pappa-skämt
Svar på tråden dåliga skämt!