JagOchHan skrev 2007-08-25 07:44:04 följande:
m u m i n skrev 2007-08-24 14:41:42 följande: Du kommer inte ihåg vilken sida det var på?? Blev jätte nyfiken ju.. Har inte fixat spjälsängskyddet ännu, men är väl i fundering på vad/hur man skall göra.
jo då,
http://www.blaelefant.se/product.asp?product=2006&sub=11&page=1
finns i olika färger.. har dock inte bestämt vad jag ska köpa för tyger och göra fickor av än..
Fick hem spjälsängen igår, begagnad enkel vit. Den är lite sliten i färgen på några ställen så vi tänkte ge oss på att måla om den i svart idag.. tror det blir fint, och vi har svarta möbler annars i sovrummet så då passar den bättre in.
Dem vi fick spjälsängen av hade även en gammal babysitter från babybjörn, en helt enkel utan några speciella finesser direkt, men tyget var jättefult så jag sydde nytt tyg på istället, ett svart med vita streck kors och tvärs.. riktigt fint! Tänkte att jag skulle köpa ett marimekko-tyg men ville testa med en tygbit som jag hade hemma först ifall det inte skulle bli bra (marimekko tyget är ju lite dyrare) Men det var inte alls svårt och nu vet jag inte om jag ska sy i det tyget längre då det här blev så fint
Ang. att göra egen mobil så borde det ju finnas små nallar som ser ut som änglar osv som man borde kunna hänga upp.. Vet dock inte vart det finns såna.