Pyssla själv till bäbisen?
Jag tycker att madrassen till min barnvagn är så tunn. Är det någon som sytt en hemmagjord madrass? Typ köpa skumgummi och sy på ett överdrag? Jag funderar på att göra det.
Jag tycker att madrassen till min barnvagn är så tunn. Är det någon som sytt en hemmagjord madrass? Typ köpa skumgummi och sy på ett överdrag? Jag funderar på att göra det.
Jag har haft en kasse med små virkade lappar/rutor som min farmor har virkat för lääänge sen. Har inte tagit mig för att göra ngt med dem men nu när jag går hemma så fick jag en ljus idé . Det räckte till att göra en barnvagnsfilt. Jag började i går em och är snart klar, för det går ju fort att sy ihop rutorna. Grovjobbet har ju min farmor gjort. Lite kul eftersom hon har gjort dem och är död sedan 7 år.
Har sytt ihop virkade lappar till ett täcke till barnvagnen. Tog bara några dagar att få klart. Men det är min farmor som har virkat dem någon gång på 70-eller 80-talet. Hon är död sen några år tillbaka o jag hittade påsen med lapparna och tyckte att det var väl bra o få användning för dem nu. Det är alla möjliga färger på lapparna, men det gör väl inget. Kanske tom är modernt ? Bild finns i galleriet.